دورهمی هنرمندان متولدین اردیبهشت و خرداد

جشن تولد هنرمندان پیشکسوت اردیبهشت و خرداد ماه در باغ زیبا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهایی که هر ساعت آن عیدی بزرگ برای مسلمانان است، ظهر امروز مورخ هجدهم اردیبهشت ماه، در مراسمی از جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما، تلویزیون و رادیو در باغ زیبا تجلیل شد.

هنرمندانی که در این مراسم حضور یافته بودند عبارتند از: کریم اکبری مبارکه، صفا آقاجانی، مریم نشیبا، قطب‌الدین صادقی، جواد انصافی، داود فتحعلی بیگی، مهراعظم صادق شیرازیف هنگامه اخوان خواننده، رحمانی لشگر طراح صحنه سینما، حسین فخیمی مجسمه‌ساز، محمد گلریز خاتمی خاتم کار، سید جلال‌الدین اجلالی، محمدهادی جمالی عرصه تجسمی، عزت‌الله مهرآوران، عباسعلی براتی‌پور شاعر، رضا صفایی‌پور بازیگر، ایرج راد نائب رئیس خانه تئاتر، حسام خانزادی صدابردار سینما، علی ژکان کارگردان سینما، محمدجلیل عندلیب موسیقیدان، محمدباقر کریمی صدای ماندگار نمایش‌های رادیویی، صادق صندوقی تصویرساز.

سیدعباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ابتدای مراسم برپایی چهارمین دوره از جشن تولد هنرمندان پیشکسوت، گفت: سالی یک بار همه شما بزرگواران در این جشن حضور پیدا می‌کنید و استمرار این مراسم بستگی به ذوق و شوقی دارد که خود شما نشان می‌دهید. پیش از این تولد متولدین بهار به دلیل جمعیت زیادی که حضور داشتند در هتل انقلاب برپا شد و این در حالی است که شأن شما بزرگواران بیشتر از این مراسمات را طلب می‌کند.

وی در ادامه ضمن ابراز همدردی با معدن‌کاران آزادشهر بیان کرد: مکانی که امروز در آن مستقر هستیم باغ زیبا، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و هیچ هزینه‌ای را شامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نمی‌شود.

عظیمی افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان مغایر با خرداد ماه می‌شود، تولد هنرمندان متولدین خرداد را در این روز جشن می‌گیریم و از همه شما عزیزان می‌خواهیم که با موسسه همکاری‌ داشته باشید. ما خدمتگزار شما هستیم و تا این جا به همت شما تا این مرحله رسیده‌ایم.
 
متولی موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به هزینه ماهانه‌ای که در اختیار هنرمندان قرار می‌دهند، اظهار داشت: ما برخلاف دیگر انجمن ها که حق عضویت دریافت می‌کنند، ماهانه مبلغ ۱۵۰ هزار تومان را به صورت هدیه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم و با گروه بندی که انجام داده‌ایم تا به امروز پنج سفر در برنامه کاری داشته‌ایم.

گفتنی است؛ در ادامه مراسم عباس عظیمی متولی موسسه هنرمندان پیشکسوت از تک‌تک هنرمندانی که در سالن آمفی‌تئاتر باغ زیبا حضور داشتند، تقدیر کرد.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار