کرمانشاه؛

دیدار فرماندار شهرستان گیلانغرب با مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

فرماندار شهرستان گیلانغرب با حجت الاسلام والمسلمین رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار شهرستان گیلانغرب در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته رحیم جعفری به عنوان سکاندار جدید عرصه فرهنگ و هنر استان کرمانشاه و آرزوی توفقات روز افزون برای ایشان، به ارائه ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان گیلانغرب و برخی کمبودها و مسائل و مشکلات در این منطقه پرداخت.

رحیم جعفری استعدادها و ظرفیت‌های مختلف شهرستان گیلانغرب را یک موهبت بسیار خوب برای مردمان این دیار دانست و گفت: ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی این مردم کار ما مسئولین را سخت تر می کند و اهتمام ما را برای پاسداشت ارزش‌های ناب دینی و بومی‌این منطقه بیشتر می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار از فرماندار خواستار تقویت بنیه فرهنگی شهرستان گیلانغرب شد و اظهار داشت: از آنجا که این شهرستان دارای پتانسیل بسیار بالایی در همه زمینه های فرهنگی و هنری است از شما انتظار داریم که توجه و عنایت بیشتری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب داشته باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.