واکنش ظریف به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر افزایش نیروی نظامی در منطقه

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای آمریکا برای صلح و امنیت بین المللی بسیار خطرناک است و باید با آن برخورد شود.

به گزارش حوزه سیاست‌  خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درخصوص ادعای اخیر ارتش آمریکا برای افزایش نیرو‌های این کشور در خاورمیانه گفت: چنین ادعا‌هایی برای صلح و امنیت بین المللی بسیار خطرناک است و باید با آن برخورد شود.

آمریکایی‌ها برای توجیه سیاست‌های خصمانه خود و راستای تنش آفرینی در خلیج فارس اقدام به چنین ادعا‌هایی می‌کند.

ادعای ساختگی برای توجیه تصمیم اخیر واشنگتن برای افزایش نیروھای آمریکایی در منطقه درست بعد از تصمیم آمریکایی برای افزایش حضور نظامی در منطقه، عنوان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید گراوند
۱۷:۵۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
امریکا هرگز جرات جنگیدن در باطلاق ایران را ندارد .پس خودمون رو گول نزنیم وقت داره از دست میره وما سرگرم این شدیم ایا امریکا حمله میکنه و یا نمیکنه و کسی حواسش نیست عربستان داره زیر زیرکی مشتری های نفت ایران رو از خریذ نفت ایران منصرف میکنه لطفا همه به خودتون بیاید و گفتمان خودتون رو ببرید به سمتی که چطور نفت اونا رو صفر کنیم .لطفا همه از لاک دفاعی خارج بشوید و حالت حمله به خودتون بگیرید .به خدا زمان داره به نفع دشمنان و به ضرر ما میگزرد .باید زهر چشمی از عربستان و امارات بگیریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
کاهش تعداد نظامیان آمریکا در منطقه نگران کننده است چرا که باعث کاهش هزینه های این کشور میشود ولی افزایش تعداد نیرهای آمریکائی مایه خوشحالی است چرا که هم باعث افزایش هزینه ها ی این کشور است و هم در صورت بروز جنگ احتمالی تعداد کثیری از آنها به درک واصل میشوند .