روحانی در گردهمایی زنان؛

کارنامه دولت تدبیر در چهارسال گذشته روشن است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که کارنامه دولت تدبیر در چهارسال گذشته روشن است، گفت: برخی باید بگویند در سی و هشت سال گذشته چه کار کرده‌اند.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایشی انتخاباتی که به همت زنان ستاد این نامزد انتخاباتی در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز هم اگر زنان ما به صحنه بیایند و پای صندوق حضور پیدا کنند ما پیروز خواهیم شد.

روحانی ادامه داد: مردم ما امروز واقعیت را لمس کرده و حس می کنند و تحت تاثیر شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه من از همه مردم ایران می‌خواهم کارنامه‌ها را یکبار دیگر مرور کنند، تاکید کرد:برخی باید بگویند در سی و هشت سال گذشته چه کار کرده‌اند کارنامه ما در چهارسال گذشته روشن است .

روحانی تصریح کرد: مردم راه خود را انتخاب کرده‌ و در مسیری انتخابی قرار گرفته و برنمی‌گردند.

وی ادامه داد: شعار ما روشن است؛ ما آزادی اجتماعی و سیاسی، آزادی بیان و تفکر، آزادی برای ساعت فراغت می‌خواهیم.

روحانی با بیان اینکه ما فضای امنیتی نمی‌خواهیم، گفت : ما خواهان امنیت جامعه با اتحاد هستیم. ما جامعه چند درصدی نمی‌خواهیم، ما ایران صددرصدی هستیم و قانون را برای همه دستگاه‌ها می‌خواهیم. ما نهادهای استثنا شده از مالیات نمی‌خواهیم.

وی افزود: ما آزادی رقابت در کسب و کار می‌خواهیم . برخی که دنبال اقتصاد آمدند و صاحب معدن بودند به معدنچی‌ها سر نزدند.

وی ادامه داد: من افتخار می‌کنم به آن خانواده عزیزی که زیر معدن جان داد ولی شجاعانه در آزادشهر با من سخن گفت، افتخار می‌کنم به آن پدری که فرزند مهندسش را در معدن از دست رفت اما پیش من از پیشرفت ایران حرف زد.

روحانی تصریح کرد: ما در پی آرامش هستیم، آرامش مردان و زنان، ما آرامش در خیابان را در سایه اخلاق می‌خواهیم؛ گشت برای ما آرامش ایجاد نمی‌کند .وحدت و اتحاد ملت ایران و همزیستی ، آرامش را می‌سازد.

وی با اشاره به کسانی که دم از اشتغال می‌زنند، گفت : افرادی که دم از اشتغال می‌زنند باید بگویند که اشتغال زنان را هم قبول دارند و اگر قبول دارند چرا در زمان خود برای زنان اشتغال درست نکرده‌اند. آنهایی که دم از اشتغال می‌زنند باید بگویند اشتغال اهل سنت و اقوام ایرانی را هم قبول دارند.

روحانی با بیان اینکه سیاست‌های برخی، 860 هزار خانم را در کشور بیکار کرد، گفت: ما افتخار می‌کنیم در یک استخدام در ماه‌های گذشته 53 درصد از  زنان مشغول به کار شدند. ما امروز اشتغال را در سایه فضای مجازی و فناوری ارتباطات برای زنان و مردان مهیا ساخته‌ایم.

وی با بیان این که امروز 320 نفر از مدیران شرکت‌های دانش بنیان بانوان هستند، ادامه داد: علت اینکه زنان ما نمی‌توانستند مشغول به کار شوند مردانه بودن فضای کار بود.

روحانی با بیان اینکه  ما در پی پیشرفت ایران هستیم، تاکید کرد: پیشرفت ایران در سایه علم و فناوری و ارتباطات با جهان است. هیچ کشوری با انزوا نتوانسته به پیشرفت ملی دست یابد. ما در 29 اردیبهشت تصمیم خودمان را یکبار دیگر اعلام کنیم. یکبار در 92 آن تصمیم را اعلام کردیم که آن اعتدال و اصلاح و نه افراط در جامعه بود. در اسفند 94 تصمیم خود را یکبار دیگر درانتخابات نمایندگان اعلام کردیم و یکبار دیگر در اردیبهشت 96 آن را اعلام خواهیم کرد.

این نامزد انتخابات گفت: همه مردم ایران به صورت یک به اضافه 11 در انتخابات شرکت کنند. ما 12 نفره پای صندوق‌های رای خواهیم رفت. هر مرد و زنی 11 نفر دیگر را پای صندوق‌های آرا دعوت کند.

وی افزود: من تردید ندارم ما پیروز مسیر پیشرفت ایران خواهیم بود. ما اجازه نمی‌دهیم آنهایی که در پی حصر ایران هستند، بر ملت ایران پیروز شوند.

روحانی در پایان خاطر نشان کرد: ما نمی‌گذاریم دوباره تحریم و فضای امنیتی را به ایران بازگردانید. دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره اعتدال، دوباره امید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.