مشهد؛

"واژگونی خودروی پراید" در قوچان حادثه آفرید

فرمانده انتظامی قوچان از کشته شدن سرنشین خودروی پراید و ۳ مجروح در این شهرستان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی قوچان گفت:: در پی اعلام یک فقره واژگونی خودرو در محور، فاروج (نرسیده به دو راهی فتح آباد) بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی شهرکهنه به همراه عوامل پلیس راه و اورژانس جاده‌ای به محل اعزام شدند.

سرهنگ رضا قدمگاهی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید با ۴ سر نشین که همگی از اعضا یک خانواده بودند که از سمت قوچان به فاروج در حال حرکت بود از جاده منحرف و واژگون شده است.

فرمانده انتظامی قوچان اظهار کرد: متاسفانه در این سانحه سرنشین خودرو پراید که پیرمردی ۸۴ ساله بود در دم فوت کرد و راننده و دو سرنشین دیگر خودرو که پیرمردی ۸۱ ساله، پیرزنی ۸۲ ساله و زنی ۴۵ ساله بودند مصدوم و توسط عوامل امدادی جهت درمان به بیمارستان موسی ابن جعفر شهرستان قوچان انتقال داده شدند.

وی خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت نامه سانحه را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از جانب راننده خودرو پراید اعلام کرده است.

قدمگاهی با تاکید بر نقش عوامل انسانی در کاهش تصادفات از رانندگان خواست تا با رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی، ضمن حفظ جان خود و دیگران، پلیس را در انجام این وظیفه خطیر یاری کنند.
انتهای پیام//ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.