جلودارزاده در نطق میان دستور:

مهمترین مشکل ما معرفتی است نه اقتصادی

نماینده مردم تهران گفت: اگر صبورانه در راه خدا کار کنیم، دروغ نگوییم، درستکار باشیم و زنجیر ستم را از گرده بندگان خدا برداریم، عملمان اگر به اندازه ذره‌ای باشد، به حساب می‌آید و حرکت می‌کند.

مهمترین مشکل ما معرفتی است نه اقتصادی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیلا جلودارزاده در نطق میان دستور مجلس با بیان اینکه صمیمانه ترین همدلی و احساسم را به خانواده قربانیان حوادث قطار تبریز، آتش سوزی پلاسکو و معدن زمستان یورت که ناشی از سهل انگاری مسئولین مربوطه بود تقدیم می نمایم گفت: برای آنها از درگاه پروردگار متعال، رحمت و برکت و برای بازماندگان و تعهد و مسئولیت برای دست‌اندرکاران مسئلت دارم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در این راستا خودم و همه شما را متذکر می‌شوم که عالم محضر خداست و در محضر خدا معصیت نکنیم، اظهار داشت: هر آنچه از مصیبت به ما می‌رسد، درنتیجه معصیت است و معصیت پرستش و بندگی غیر خدا ، به امامت شیطان و در آرزوی دنیاست.

وی با تاکید بر اینکه به عهدی که با خدا بسته ایم، که شیطان را نپرستیم وفا می‌کنیم، گفت: این صراط مستقیم و صراط انبیا است و بدانیم که در طول تاریخ فقط دو خط وجود داشته است، خط انبیا و خط رفاه طلبان دنیا پرست!

جلودار زاده با تاکید بر اینکه حق مردم را که خداوند وکیل آنهاست محترم بشماریم، اظهار داشت: زندگی مخلوقات خداوند سبحان را به سهل انگاری در مسیر تندباد ها قرار ندهیم و عبادت، که خدمت به جلوه های جمال پروردگار است، را سبک زندگی خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ایمان به خداوند یکتا و باور به روز حسابرسی و تأکید قرآن کریم بر تمسک به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه ستیزی، که مسلمانان را بر آن می دارد، همواره در مسیر گسترش صلح و همکاری اصلاح است.

جلودارزاده تاکید کرد: تفرقه و واگرایی مسیر شیطان است و گفتگو، پذیرش حکمیت خدا و طریق بندگی است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه به خدا توکل کنیم، و باور کنیم که او که جنبنده ای را که از محل خود حرکت نمی‌کند را می بینند و روزی او را تامین می‌کند، بیان داشت: برکت را او به حرکت ما هدیه می‌کند و زمانی که ما کار می کنیم، اوست که روح و جان کار است و ما تیر می اندازیم و در حقیقت اوست که به هدف می رساند و هم اوست که اجر نیکوکاران را ضایع نمی کند .

وی نیت در هر کاری را اصل کار برشمرد و گفت: اگر هر کاری اعم از اقتصادی، فرهنگی سیاسی و عبادی با نیت قرب الی الله شروع شود، خداوند هم آن نیت را به ثمر می رساند و هم کار انجام می‌شود و هم ثمره و برکات آن بی پایان است.

جلودارزاده اصلاح لحظه به لحظه نیت ها و سپس توکل و واگذاری کار به خداوند را رمز موفقیت در هر کاری برشمرد و بیان داشت: مطالعه و بررسی تاریخ وصیت علی علیه السلام است و بررسی تحولات در عرصه های مختلف در طول تاریخ و استفاده از اصول حاکم بر تاریخ، در قران کریم چراغی است که حاکمان به حق می‌توانند، از آن بهره بگیرند و پا در راهی نگذارند که انتهای آن نابودی شهر ها و هلاکت مردمان است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس کسب حاکمیت و قدرت، به کمک زر و روز و تزویر، را ورود به راهی عنوان کرد که انتهای آن اسفل السافلین است.

وی قبول مسئولیت به نیت نزدیک شدن به حضرت دوست و استقامت در ادای مسئولیت را نهایت اعلا علیین عنوان و تاکید کرد: چرا سرمایه عمر را معامله کنیم و طالب اسفل السافلین باشیم و از که بترسیم که مالک یوم الدین باشد .

وی افزود: به که طمع کنیم که وارث همه دارائی ها باشد و فریب که را بخوریم، جز او که نهایت نور و رستگاری است.

جلودارزاده با بیان اینکه امروز مهمترین مشکل ما نه اقتصادی، بلکه معرفتی است، اظهار داشت: در حکومت الهی آنجا که خدا فراموش شود و هدف ما دنیای فانی باشد، کشت و زرع نابود می شود، دریاچه خشک می‌شود، طوفان مصیبت می آفریند، و آنروز ساحران و رمالان و مدعیان دروغین قدرت حقیر و بی آبرو می شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه باطل زهوق است، هرچند که لباس دین بپوشد ، اظهار داشت: حق همیشه می آید و آن روز که حق پرستی را به رخ میکشد، روز یوم الله است.

جلودارزاده با تاکید بر اینکه همه ما همواره در کشاکش امتحان الهی قرار داریم بیان داشت: اگر صبورانه در راه خدا کار کنیم، دروغ نگوییم، درستکار باشیم و زنجیر ستم را از گرده بندگان خدا برداریم، عملمان اگر به اندازه ذره‌ای باشد، به حساب می‌آید و حرکت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط است که کشت و زرع به حاصل می نشیند، دریاچه ها پر می‌شوند، درهای آسمان باز می شوند و لبخند هستی را در آسمان دنیا مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار