اردبیل؛

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان های کشور

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از اولویت‌های اساسی دفتر ازدواج وزارت ورزش راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج بوده که این مجمع در بسیاری از استانهای کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر صبحی در جلسه مجمع خیرین ازدواج در سالن رضازاده اردبیل افزود: یکی از اولویت‌های اساسی دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج بوده که براساس برنامه‌ریزی‌ها در بسیاری از استانها این مجمع راه‌اندازی شده که تاثیرات بسزایی در تسهیل ازدواج جوانان داشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل مسکن و ازدواج یکی از مشکلات اساسی کشور است، افزود: برای حل این مشکلات باید از ظرفیت خیرین استفاده شود که ما مجمع خیرین ازدواج را تشکیل داده‌ایم تا بتوانیم گام مهمی در افزایش ازدواج برداریم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: هم اکنون در جامعه جوانانی هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری قادر به ازدواج نیستند که این امر آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال داشته و باید برنامه‌ریزی شود تا با استفاده از ظرفیت خیرین روند ازدواج جوانان تسهیل شود.

صبحی بیان کرد: از اولویت‌های اساسی مجمع خیرین ازدواج در کنار تسهیل در امر ازدواج برنامه‌ریزی برای نگه داشتن احترام و تکریم والدین بوده تا جوانان پس از ازدواج حرمت خانواده‌ها را نگه دارند چرا که این امر به یقین به دوام زندگی کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: خیرین اردبیلی که همواره در امور خیرخواهانه پیشگام بوده‌اند می‌توانند در امر ازدواج نیز گامهای اساسی بردارند تا بتوانیم در زمینه افزایش ازدواج در این استان اقدامات اساسی انجام دهیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های بسیار بزرگی هستند که باید از این ظرفیت‌هابرای توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود و امکانات خدماتی و تفریحی در اختیار آنها قرار داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.