علی نژاد: مسابقات ووشو به خواست کشور میزبان فقط در بخش ساندا برگزار می شود

رئیس فدراسیون وشوو گفت:بنا به در خواست کشور جمهوری آذربایجان رقابت های ووشو در بازی های کشورهای اسلامی تنها در بخش ساندای مردان برگزار می شود.

مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ووشو برای دومین بار است که در بازی های کشورهای اسلامی حضور پیدا می کند.در ابتدا قرار نبود در این دوره از مسابقات رشته ووشو در رقابت ها باشد و با توجه به صحبت های مسئولان جمهوری آذربایجان و کمیته های فنی سایر کشورها در آخرین لحظات حضور رشته ووشو تائید شد و باتوجه به اینکه کشور میزبان در بخش ساندای مردان قدرتمند هست تنها با مسابقات این ماده موافقت شد.

رئیس فدراسیون در ادامه عنوان کرد: بعد از تعطیلات نوروز بلافاصله اردوهای تیم ملی را آغاز کردیم و به تک تک ووشوکاران مان برای کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی امیدوار هستیم و با آمادگی کامل بامداد سه شنبه راهی باکو می شویم.

وی ادامه داد: رقابت های ووشو در سه روز پایانی بازی های کشورهای اسلامی در بخش ساندای مردان انجام می شود و ما در 6 وزن در این مسابقات نماینده داریم که به کسب مدال هر 6 ملی پوش امیدوار هستیم.

علی نژاد افزود: به جوانان مان اعتماد داریم چرا که در مسابقات قهرمانی آسیا نیز موفق عمل کردند و نتایج خوبی را رقم زدند و می توانند جایگزین خوبی برای پیشکسوتان این رشته باشند.

وی تصریح کرد: بازی های کشورهای اسلامی فرصت خوبی برای ملی پوشان ما است تا عملکرد خود را محک بزنند و برای مسابقات آسیایی جاکارتا که اهمیت ویژه ای دارد آماده شوند.

رئیس فدراسیون ووشو در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای مدال آوران پاداشی را در نظر گرفتند و در صورتی که ملی پوشان ما موفق به کسب مدال شوند از آنها تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار