با حضور وزیر بهداشت

افتتاح بیمارستان 7طبقه در جیرفت

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ساختمان آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بهره برداری رسید.

بیمارستان 7طبقه در جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا محمدی گفت:رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:بیمارستانی با اعتبار 800 میلیارد ریال در هفت طبقه و با زیربنای 29 هزار متر مربع ادر جیرفت حداث می شود و  پیش بینی می شود با ساخت این مرکز درمانی بتوانیم به شاخص های مطلوبی در زمینه بهداشتی و درمانی در جنوب استان کرمان دست پیدا کنیم.
 
همچنین امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ساختمان آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بهره برداری رسید.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: این ساختمان یکهزار و 700 مترمربع زیربنا دارد و عملیات اجرایی آن سال 1393 آغاز و هم اکنون به بهره برداری رسید.
 
محمدرضا محمدی افزود: با بیان اینکه در این طرح 16 میلیارد ریال هزینه شده است تصریح کرد: اعتبار ساخت این ساختمان 15 میلیارد ریال است و در زمینه تجهیزات هم یک میلیارد ریال هزینه شد.
 
وی افزود: این ساختمان شامل بخش های سالن کنفرانس، کلاس های آموزشی، کتابخانه، اداری و مقیمی پزشکان است.
 
همچنین بخش ام .آر. آی بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت امروز با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان افتتاح شد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: این دستگاه از پیشرفته ترین نوع دستگاه ام .آر. آی موجود در ایران است که با 80 میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شد.
 
محمدی گفت: برای خرید دستگاه و تاسیسات این ساختمان به ترتیب 20 و 10 میلیارد ریال هزینه شده است.وی اظهار کرد: دستگاه ام .آر. آی نصب شده در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت با کیفیت عکسبرداری 1.5 برابر است که این کیفیت سه برابر ظرفیت و کیفیت دستگاه های موجود در بازار است.
 
وی بیان کرد:با راه اندازی این بخش دیگر نیازی به مراجعه مردم جنوب استان به منظور عکسبرداری و انجام ام آر آی به سایر شهرها نخواهد بود.
 
محمدی گفت: ساختمان بخش ام. آر. آی 700 متر مربع زیربنا دارد و این ساختمان شامل بخش های رادیولوژی، سی تی اسکن و ام. آر. ای است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.