سهرابی: تمدید قرارداد با بازیکنان به بعد از انتخابات موکول شد/ به تراکتورسازی افتخار می کنیم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: تصمیم گیری در مورد تمدید قرارداد با کادرفنی و بازیکنان به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شده است.

میرمعصوم سهرابی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مذاکره باشگاه ماشین سازی تبریز برای تمدید قرارداد با کادرفنی و بازیکنان این تیم اظهار کرد: با تصمیم مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی، تصمیم گیری در مورد تمدید قرارداد با کادرفنی و بازیکنان تمامی رشته های ورزشی باشگاه ماشین سازی به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شده است.

وی افزود: با پایان مسابقات لیگ برتر، بازیکنان تیم ما به مدت ده روز به استراحت می پردازند و پس از آن هر بازیکنی که علاقه به ادامه همکاری با ماشین سازی داشت ما قرارداد او را تمدید می کنیم و در غیر اینصورت برای وی آرزوی موفقیت داریم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در مورد جریمه 18 میلیون تومانی این تیم از سوی کمیته انضباطی گفت: تا این لحظه حکمی از سوی کمیته انضباطی به باشگاه ما ابلاغ نشده است و پس از ابلاغ حکم در مورد این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد.

سهرابی در پایان با اشاره به نایب قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز در جام حذفی تصریح کرد: تیم تراکتورسازی از کادرفنی با دانش و بازیکنان توانمندی برخوردار است و پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را نیز داشت اما در دقایق پایانی دیدار با نفت تهران قهرمانی را از دست داد، با این وجود ما همچنان به تیم همشهری خود علاقه داریم و به تراکتورسازی افتخار می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار