جهانگیری در جمع مردم کهگیلویه و بویر احمد:

به دنبال كشورى پيشرفته و توسعه يافته هستيم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:ما توسعه کشور را در مسیر درست قرار دادیم اما سرعت آن کم است.

به دنبال كشورى پيشرفته و توسعه يافته هستيمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مردم یاسوج گفت:ما توسعه کشور را در مسیر درست قرار دادیم اما سرعت آن کم است. 

وی ادامه داد: در حضور عزيزترين صميمى ترين و باشرفترين مردم ايران هستم .

 وی افزود:  امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته است،  ما در منطقه ای قرار گرفتیم که شعله های آتش و جنگ از آن برخاسته است و جنگ طلبان فریاد جنگ سر می دهند.
 
 
اسحاق جهانگیری با بیان اینکه ما به دنبال عزت ایران هستیم گفت: ما به دنبال یک ایران پیشرفته و توسعه یافته ای که هستیم هر ایرانی زندگی در ایران را افتخار بداند.
 
جهانگیری با بیان اینکه ما به دنبال آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران،امام و رهبری  و آزادی و استقلال هستیم اظهار کرد: تبلور این اتفاقات در انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروزه دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته است گفت: ما در منطقه ای قرار گرفته ایم که گروه های تروریستی و تکفیری هر روز در گوشه ای ازآن قتل عام و کشتار به پا میکنند و جنگ طلبان آمریکا فریاد جنگ سر میدهند.

جهانگیری گفت:ما ملت ایران میدانیم که پای نظام،انقلاب و ملت مان ایستادیم و در مقابل بی تدبیری های دنیا با عقل و تدبیر پیش میریم. ما در شرایطی قرار گرفتیم که ایران در مسیر توسعه قرار گرفته است

وی افزود:ما سالهایی را که قیمت ها لحظه ای تغییر میکرد و منابع کشور به یغما برده می شدرا از یاد نبرده ایم

جهانگیری گفت: ما کشور را در مسیر توسعه قرار داده ایم هرچند سرعت آن کم است و میدانیم خانواده ای که فرزندان آن بیکار است چه زجری می کشد.

وی افزود: امروز آمده ایم که اطمینان بدهیم برنامه دولت روحانی برنامه کاملی است و ملت شریف ایران در مقطع فعلی به چه دولت و رئیس جمهوری نیاز دارد.

جهانگیری خطاب به هواداران خود گفت:شما به کسی نیاز دارید که از همه ظرفیت های یک رئیس جمهوربرخودار باشد ودر عمل نشان بدهد  که همگی از متخصصین، دانشگاهیان، زندانیان سیاسی، علما، فرهیختگان گرفته تا مردم عادی از کشور سهم دارند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که بتواند مدیریت اقتصادی کشور را به سمت اقتصاد اشتغالزا ببرد گفت: ریس جمهور باید با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از سر کشور بردارد.

جهانگیری گفت: رئیس جمهوری که شما انتخاب کرده اید قوی ترین مرد دیپلماسی ایران است که توانست به کمک تیم دیپلماسی خود بزرگترین گفتگوی سیاسی دولت را به نتیجه برساند.

وی افزود:شما دولتی را در سال 92 انتخاب کردید که تورم را کاهش داد و قدرت خرید مردم را بالا برد.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه ما برای دولت آینده برنامه جامعی در حل مشکل مناطق محروم و محرومیت زدایی تدوین کرده ایم.اظهار کرد: ما طرفدار این نیستیم که یک پول محدود در جیب مردم بگذاریم و پول بیشتری از جیب آنها برداریم.

جهانگیری گفت: ما از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به هر خانواده ایرانی که نیازمند است ماهی 200تا700 هزار تومان مستمری پرداخت کنیم. 

وی عنوان کرد :در مرحله بعد هر کسی که اعلام کند از این میزان کمتر درآمد دارد شامل این طرح خواهد شد.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه 50میلیون ایرانی سهامدار شرکت ها خواهند شد گفت: به همه آنها سهام عدالت تعلق خواهد گرفت.
 
وی افزود:هر نفر ایرانی از اول امسال 2 میلیون تومان سهام عدالت به او تعلق گرفت و تا پایان شهریور ماه در مجموع یک خانواده 5 نفری 10میلیون سهام دریافت خواهد کرد.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ما برای استان کهگیلویه و بویراحمد که از یک سری امتیازات استثنائی از نظر منابع نفت و گاز،آب و طبیعت برخودار است،برنامه های ویژهایی داریم.

جهانگیری افزود: باید اراضی دهدشت و چرام از رودخانه استفاده کنند و یاسوج به راه آهن سراسری وصل شود.

وی گفت: من مسئول پیگیری استان شما خواهم بود و قول میدهم مسائل توسعه استان جدی دنبال شود.

جهانگیری افزود: من قبول ندارم که استان مهم و استراتژیک کهگیلویه و بویراحمد محروم است و باید توسعه پیدا کند. ما توانستیم با اجرای برجام برخی از مشکلات مهم کشور را حل کنیم

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه ما به دنبال وحدت،گفتگو و انسجام ملی هستیم گفت: پس همه جریانات سیاسی کشور باید در همه صحنه ها حضور داشته باشند.

جهانگیری با بیان اینکه جوانان ایران باید به آینده خود امیدوار باشند افزود:با حمایت رهبر معظم یک صفا و صمیمیت ملی دیگر را به نمایش خواهیم گذاشت  تا همه دغدغه های مردم حل شوند.

انتهای پیام/س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.