جهانگیری در شیراز؛

من آمدم تا صدای اصلاحات باشم + تصاویر

جهانگیری در شیراز گفت: احساس می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسیده، پس همراه با شما به روحانی رای می‌دهم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شیراز گفت: احساس می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسیده، پس همراه با شما به روحانی رای می‌دهم.

وی ادامه داد: من آمدم تا صدای اصلاحات باشم، آمدم از مردم بخواهم که به کمک رئیس‌جمهور صادق، توانا و دلسوز بیایند.


جهانگیری گفت: من با اصرار بزرگان اصلاحات، شورای اصلاح‌طلبان و با هماهنگی روحانی وارد عرصه انتخابات شدم. آمدم تا با تمام توان با مردم بگویم که در سال 92 چه تحویل گرفتیم، چه کردیم و چه می‌‌‌خواهیم بکنیم؟ روز ثبت‌نام به مردم ایران گفتم من و آقای روحانی مکمل هم هستیم.

وی اظهار کرد: با توان و ظرفیتی که در مسئولان و کارگزاران کشور سراغ داریم، با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، مسائل فراروی کشور قابل حل است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:  صدای اصلاحات صدای انقلاب است، صدای اصلاحات صدای اسلام رحمانی است، اصلاحات صدای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است ، صدای اصلاحات صدای آرمان‌های امام و رهبری است.

اسحاق جهانگیری ادامه داد: صدای اصلاحات، صدای حل مسائل پیچیده کشور، گفتگو، تعامل است.

وی اظهار کرد: آمده ام تا به عنوان مدیر از وضع زندگی و معیشت مردم از موفقیت‌ها و موانع پیش روی کشور و دولت با شما حرف بزنم.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: آمده ام تا بگویم به کمک رئیس جمهور بیایید به کمک رئیس جمهور بیایید که کارهای بزرگی انجام داده و می خواهد انجام دهد، که قدم‌های بزرگتری برای پیشرفت و عزت مردم بردارد.

جهانگیری اضافه کرد: آمده ام بگویم روحانی در روزهای سخت از آبروی خودش برای کشور گذشت تا کشور را از شرایط سخت بین المللی عبور دهد.

جهانگیری گفت: به روحانی رای بدهید که او مرد روزهای سخت است، مردی که امنیت و پیشرفت و آرامش را برای همه مردم ایران می خواهد.

وی تصریح کرد: ما این روزها بی اخلاقی ها، پرده دری ها و ناهنجاری های بسیاری دیدیم، من می خواهم بگویم آن روزها گذشت و اکنون کشوری متحد برای پیشرفت ایران داریم و با تمام توانی که در نخبگان سراغ درایم، با هدایت و حمایت رهبر معظم انقلاب، تمام مسائل قابل حل است و با انسجام ملی و حمایت رهبری، همه مسائل را حل خواهیم کرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:  شما را دوست دارم امیدوارم در این دو روز باقی مانده به انتخابات، به شهرها و روستاها بروید و تشویق کنید که انتخابی باشکوه داشته باشیم.




من آمدم تا صدای اصلاحات باشم

من آمدم تا صدای اصلاحات باشم

من آمدم تا صدای اصلاحات باشم + تصاویر

من آمدم تا صدای اصلاحات باشم + تصاویر

من آمدم تا صدای اصلاحات باشم + تصاویر

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار