اصفهان؛

مدال نقره بر گردن بازیکن تیم ملی واترپلو

در ادامه بازی‌های کشور‌هاس اسلامی در باکو، امیر راهداری همراه با تیم ملی واترپلو به مدال نقره رسید، جمال چاوشی‌فر نیز در تیم ملی و در شنای 4 در 100 متر مختلط جایگاه سوم را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در ادامه بازی‌های کشور‌های اسلامی در باکو آذربایجان، تیم ملی واتر‌پلو ایران به مدال نقره این رقابت‌ها رسید، امیر راهداری بازیکن اصفهانی حاضر در تیم ملی برای این بازی‌ها بود.

تیم واترپلو ایران با پیروزی برابر آذربایجان، عربستان و اندونزی در زوز‌ها گذشته شانس قهرمانی را داشت، اما با تساوی در عدد 9 در روز آخر برابر ترکیه، به دلیل تفاضل کم‌تر به نایب‌قهرمانی رسید.

هم‌چنین در شنا و در ماده چهار در صد متر مختلط، تیم ملی شنای ایران با ترکیب آریا نسیمی‌شاد، مهدی انصاری، سینا غلام‌پور و جمال چاوشی‌فر با رکورد 3:48:27 به مدال برنز رسید، جمال چاوشی‌فر نماینده اصفهان در تیم ملی بود.

در رشته دو و میدانی نیز، فرزانه فصیحی، دونده اصفهانی تیم ملی که قرار بود در رشته دو 200 متر شرکت کند، از این رقابت انصراف داد.

در رشته تیرانداری، تیم میکس ایران با ترکیب محمد احمدی و گلنوش سبقت‌الهی، بانوی تیرانداز اصفهانی تیم ملی، در مرحله نیمه‌نهایی نتوانست در رقابت با عمان، آذربایجان و قطر به فینال برسد و در رده‌بندی با دیگر تیم میکس تیراندازی ایران رو به رو شد، اما از کسب مدال باز‌ماندند، سبقت‌الهی قبل از این در تیراندازی تپانچه 10 متر بانوان به مدال طلا رسیده بود.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.