ایلام؛

۳۷۰۰ نیروی ناجا تامین امنیت انتخابات در ایلام را برعهده دارند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ نیرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلال میرزابیگی اظهار داشت: نیروی انتظامی در آستانه برگزاری دو انتخابات طرح ویژه انتخابات را تدوین و برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه همزمانی دو انتخابات و شرایط حساس منطقه برگزاری این انتخابات را حساس کرده است، عنوان کرد: مردم استان ایلام همواره بالاترین سطح مشارکت را در انتخابات گذشته داشته‌اند و ما امیدواریم این دوره نیز با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام افزود: نیروی انتظامی فرامین مقام معظم رهبری را به‌عنوان یک سند بالادستی مدنظر قرار داده و طرح جامع انتخاباتی را تدوین و اقدامات خود را از 6 ماه گذشته در 3 حوزه قبل، حین و بعد از انتخابات هدف‌گذاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از آرای مردم صیانت خواهد کرد، گفت: 3 هزار و 700 نیرو به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم وظیفه تأمین امنیت انتخابات را در استان ایلام بر عهده دارند.

میرزابیگی در با تاکید بر رعایت قانون توسط ستادهای انتخاباتی و کاندیداها و طرفداران آن‌ها خاطرنشان کرد: تا این لحظه تخلف انتخاباتی به صورتی که پرونده‌سازی بشود در استان نداشته‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به پایان تبلیغات کاندیداها در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه از کاندیداها و طرفداران آن‌ها خواست از انجام تبلیغات بعد از موعد تعیین شده و به راه انداختن کارناوال‌ها اجتناب کنند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.