نقطه وصل مردم و نظام/55

قالیباف: امروز روز جشن جمهوریت نظام است/ بعد از انتخابات تمامی رقابت‌ها به پایان می‌رسد

شهردار تهران گفت: بعد از انتخابات قطعا تمامی رقابت‌ها به پایان خواهد رسید و کار و خدمت برای مردم در مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی آغاز می‌شود.

قالیباف: امروز روز جشن جمهوریت نظام است/ بعد از  انتخابات تمامی رقابت‌ها به پایان می‌رسد
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف پس از رأی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل با بیان اینکه امروز روز جشن جمهوریت نظام است، اظهار داشت: بنده این توفیق را دارم که در جمع امت شهید پرور، ولایت‌مدار و همیشه باغیرت اردبیل باشم.

وی در رابطه با علت حضورش در اردبیل برای رأی دادن گفت: قرار بود بنده دوشنبه به این شهر بیایم اما به دلیل مشغله‌ کاری توفیق حضور نیافتم و به همین دلیل تشخیص دادم که رأی خود را در این شهر به پاس حضور مردم در آن روز بیاندازم و از آنان تقدیر و تشکر کنم.

قالیباف تأکید کرد: حضور مردم باعث افتخار نظام اسلامی است و نشان می‌ دهد نظام ما با هر گرایش و سلیقه‌ای، مردمی و برخاسته از میان مردم است.

این نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از انتخابات قطعا تمامی رقابت‌ها به پایان خواهد رسید و کار و خدمت برای مردم در مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدم این است که همه با هر گرایشی دست به دست هم دهیم و به مردم خدمت کنیم، خاطر نشان کرد: تاکنون مشارکت مردم در انتخابات در سراسر کشور بسیار عالی بوده است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.