حکیمی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کاندیداها به کمک رئیس‌جمهور منتخب بیایند/ حضور حماسی مردم مسئولیت کارگزاران نظام را سنگین‌تر کرد

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری رقابت‌های تنگاتنگ و پرشور دوره تبلیغات را کنار بگذارند با یکدیگر دست برادری و همکاری دهند و برای حل مشکلات کشور به کمک رئیس‌جمهور منتخب بیایند.

کاندیداهای انتخابات به کمک رئیس‌جمهور منتخب بیایند/ حضور حماسی مردم مسئولیت کارگزاران نظام را سنگین‌تر کرد"احمد حکیمی‌پور" دبیرکل حزب اراده ملت در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی و انقلاب دانست و اظهار داشت: حضور حماسی مردم سرمایه‌ بزرگی برای ادامه حیات و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است چنانچه مردم رکورد حضور خود در دوره‌های قبلی را شکستند.
 
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم مسئولیت کارگزاران نظام را سنگین‌تر می‌کند باید قدر این حضور و حماسه را بدانند و تمام تلاششان را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.
 
حکیمی‌پور با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور تمامی مردم است، گفت: در نظام‌هایی از جمله جمهوری اسلامی که مبتنی بر آرای مردم شکل گرفته است بعد از اعلام رسمی نتایج انتخابات، رقیبان به کاندیدای پیروز تبریک می‌گویند و اعلام کمک و همکاری می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری رقابت‌های تنگاتنگ و پرشور دوره تبلیغات را کنار بگذارند و با یکدیگر دست برادری و همکاری دهند و برای حل مشکلات کشور به کمک رئیس‌جمهور منتخب بیایند.
 
دبیرکل حزب اراده ملت خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید خودش را نماینده همه مردم بداند تلاش کند فضای همدلی و وحدت در کشور تقویت شود ضمن اینکه از روز اول آغاز کار دولتش برای حل مشکلات مردم سر از پای نشناسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار