محمودی: محرومیت نقل و انتقالاتی مانع جذب سرمربی تیم نشده است/جذب مربی خارجی در دستور کارمان قرار گرفت

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: محرومیت از نقل و انتقالات مانع عقد قرارداد با گزینه های سرمربیگری نشده است.

محمودی: محرومیت نقل و انتقالاتی مانع جذب سرمربی تیم نشده است/جذب مربی خارجی در دستور کارمان قرار گرفتکاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد: جواد نکونام، عبداله ویسی، حسین فرکی، یحیی گل محمدی و رسول خطیبی جزء گزینه های سرمربیگری تیم ما هستند که مدیریت باشگاه در حال بررسی برنامه های این مربیان است تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم انتخاب کند. 

وی درباره اینکه محرومیت نقل و انتقالاتی مانع از توافق با گزینه سرمربیگری این تیم شده است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و تاکنون هیچ مربی شرطی برای هدایت تیم ما نگذاشته است. همه مربیان از محرومیت تیم ما در نقل و انتقالات واقف هستند و بعید می دانم که آنها شرط هدایت تیم را رفع محرومیت گذاشته باشند. 

محمودی تصریح کرد: مربیان خارجی هم جزء گزینه های مربیگری ما هستند و در صورت  اجازه جذب مربی خارجی با خارجی ها هم وارد مذاکره می شویم. 

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره اینکه قراردادهای این باشگاه غیر قانونی است، بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما همه اقدامات باشگاه طبق قانون انجام می شود و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

وی درباره وضعیت قرارداد بازیکنان فعلی این تیم گفت: در حال حاضرقرارداد   نوری و گروسیان را تمدید کردیم و به دنبال قرارداد بستن با سینا عشوری، مهدی کیانی و چند بازیکن دیگر هم هستیم تا لیست بازیکنان خود را برای فصل بعد تکمیل کنیم. 

محمودی درباره قرارداد بستن با عالیشاه و نوراللهی به عنوان بازیکنان آزاد تصریح کرد: این دو بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارند و ما نمی توانیم به عنوان بازیکن آزاد با آنها قرارداد ببندیم.به هر حال برای به خدمت گرفتن این دو بازیکن باید رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال وضعیت سرمربی تیم را به زودی مشخص می کنیم تا زمان کافی برای برنامه ریزی فصل آینده را داشته باشیم. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار