پورعلی مطلق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشارکت 73 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری/ اعلام نتایج شورای شهر تهران تا دوشنبه طول می‌کشد

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات شوراهای شهر تهران حدود سه هزار نفر داوطلب داشتیم و ممکن است اعلام نتایج شورای شهر تهران تا دوشنبه طول بکشد.

مشارکت 73 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری/ اعلام نتایج شورای شهر تهران تا دوشنبه طول می‌کشدعلی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرنگار انتخابات  باشگاه خبرنگاران جوان ، با بیان اینکه پنجاه و شش میلیون و چهارصد و ده هزار نفر از جمعیت کشورمان واجد شرایط رای دادن در انتخابات بودند، اظهار داشت: از این تعداد چهل و یک میلیون و دویست و بیست هزار نفر یعنی حدود 73 درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به حضور مردم در انتخابات افزود: مردم با حضورشان در انتخابات حماسه‌ای دیگر آفریدند و خداوند توفیق داد که هیچ مشکلی در رابطه با برگزاری انتخابات در کشور نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در طول تبلیغات انتخابات و همچنین در مرحله برگزاری آن در همه استانها، شهرستانها، بخشها و روستاهای کشور شاهد فضای آرام و امنی بودیم، تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی این بار حدود یک ماه طول کشید و در این مدت هر یک از  نامزدها به بیان دیدگاههای خود پرداختند و به استانها و جاهای مختلف سفر کردند و الحمدالله شاهد هیچ درگیری و پرخاشگری نبودیم.

پورعلی مطلق در ادامه اظهارات خود با توجه به زمان اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها نیز گفت: نتایج شوراها در شهرستانهای مختلف جمع آوری شده است ولی از آنجا که قانونگذار تکلیف این انتخابات را بر دوش هیات های اجرایی بخشها و شهرستانها گذاشته به همین خاطر نتایج آن از طریق بخشدارها و فرماندارها اعلام می‌شود. 

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در انتخابات شوراهای شهر تهران حدود سه هزار نفر داوطلب داشتیم، خاطرنشان کرد: ممکن است اعلام نتایج شورای شهر تهران تا دوشنبه طول بکشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار