با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر از ایرانیان مقیم هند برای حضور در انتخابات

سرکنسول ایران در بمبئی با صدور پیامی از مشارکت ایرانیان مقیم هند در انتخابات تقدیر کرد.

تقدیر از ایرانیان مقیم هند برای حضور در انتخابات
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مسعود خالقی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مومبای (بمبئی) در پیامی از حضور ایرانیان مقیم هند در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«علی‌رغم اینکه جمعه روز کاری بود ولی ایرانیان مقیم و دانشجویان عزیز تلاش کردند در حوزه‌های رای گیری (بمبئی – پونا) حضور یافته و آرای خود را به صندوق انداخته و به اقیانوس خروشان مردم عزیز کشورمان در این امر مهم بپیوندند که این مایه مباهات و افتخار بنده ‌و تمامی ایرانیان است.

اینجانب که از نزدیک در جریان حضور مردم همیشه در صحنه بودم، در وصف این حضور و دلدادگی مردم از همه اقشار، گروه‌ها و سلایق به سهم ناچیز خود شکرگزار این نعمت به درگاه خداوند باری تعالی بوده و به عنوان یک خدمتگزار کوچک و نماینده جمهوری اسلامی ایران در مومبای و در برابر این ادراک والا، شعور اجتماعی و احساس مسئولیت همگانی در برابر سرنوشت جمعی سر تعظیم و احترام فرود می‌آورم. لازم می‌دانم این پیروزی و حضور حماسی مردم عزیزمان را در وهله اول به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که هدایتگر این افتخارآفرینی بودند و همچنین به رئیس جمهور منتخب از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض کنم.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار