فغانی: داوران به ثابت ماندن حقوقشان اعتراص دارند/ باید از منش حجازی درس بگیریم

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: داوران لیگ برتری به ثابت ماندن دستمزد خود اعتراض دارند و حقوقشان در لیگ شانزدهم را هم کامل دریافت نکرده اند.

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره اینکه آیا دستمزد داوران لیگ برتری به صورت کامل پرداخت شده یا خیر، بیان کرد: کامرانی فر، اصفهانیان و سایر مسئولان کمیته و دپارتمان داوری باید دنبال افزایش حقوق داوران باشند. حقوق داوران فوتبال ما هر چند هفته یک بار پرداخت می شود اما بخشی از دستمزد ما باقی مانده که با توجه به اینکه حدود 3 هفته از پایان لیگ برتر گذشته است، فکر می کنم در هفته های آتی با داوران تسویه حساب می شود. البته بیشتر اعتراض ما به ثابت ماندن دستمزد داوران مربوطه است. هرچند مسئولان کمیته داوران اعلام می کنند افزایش حقوق ما مصوب شده اما این کار تنها با تصویب پیش نمی رود بلکه نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره اعتراض داوران تهرانی به پرداخت نشدن مطالباتشان و استعفای علیرضا یزدانی رئیس کمیته داوران این استان از سمت خود، اظهار داشت: من اطلاع چندانی از دلیل استعفای یزدانی ندارم اما بهتر است بحث تهرانی و شهرستانی در داوری مطرح نشود. متاسفانه برخی مسئولان زمانی که در جمع خصوصی هستند چنین مسائلی مطرح می کنند در حالی که تهرانی ها یا شهرستانی ها تافته جدا بافته نیستند.

وی درباره کیفیت داوری های لیگ شانزدهم اظهار داشت: هرچند این فصل هم مانند سال های پیش اشتباهات داوری در لیگ برتر وجود داشت و البته این امر طبیعی است اما داوران جوان خوبی در لیگ شانزدهم به فوتبال ما معرفی شدند که در سال های آتی می توانند به این عرصه کمک کنند.

فغانی درباره انتخاب خود به عنوان برترین داور فوتبال ایران در جشنواره ناصر حجازی بیان کرد: در جایگاهی نیستم که بخواهم از شخصیت والای اسطوره ای مانند ناصر حجازی صحبت کنم اما اخلاق، منش و مردمی بودن آن مرحوم، حجازی را خاص کرده و سبب شده تا از روش زندگی این عزیزان درس بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افتخارآمیز است که در جشنواره ناصرحجازی به عنوان برترین داور انتخاب شدم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار