ساری،

سرمایه گذاری 440 میلیاردی بخش خصوصی در اطراف سد شهید رجایی

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران از سرمایه گذاری 440 میلیارد ریالی بخش خصوصی در محیط پیرامونی سد شهید رجایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با اشاره به برنامه های آب منطقه ای مازندران در استفاده مضاعف از تأسیسات آبی گفت: بخش خصوص در محیط پیرامونی سد شهید رجایی جهت رونق پروژه تفریحی توریستی و گردشگری، 440 میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند.

وی با بیان اهمیت و نقش گردشگری آبی (هیدرو توریسم) و ظرفیت بالای تأسیسات آبی استان از جمله سد شهید رجایی گفت: سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به این تأسیسات مراجعه می کنند که با ایجاد بستر مناسب در این بخش ضمن استفاده مضاعف از این تأسیسات، زمینه اشتغال صدها نفر فراهم خواهد شد.

یخکشی افزود: این سرمایه گذاری ها بر اساس مطالعاتی که برای هر یک از این پروژه ها در بخش گردشگری آبی انجام دادیم صورت می گیرد و سرمایه گذار ملزم به رعایت کلیه اصول فنی این تأسیسات می باشد.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران از بهره برداری فاز اول این پروژه در یک ماه آینده خبر داد و گفت: با توافقی که با سرمایه گذار این پروژه انجام دادیم مقرر شد در مدت 3 سال کل پروژه را تکمیل و به بهره برداری برساند.

در این پروژه علاوه بر ایجاد، احیاء و بازسازی اقامتگاه های تفریحی و توریستی، نسبت به احداث پارک آبی کودکان، ایستگاه تله کابین، زمین ورزشی، آب نما، سالن همایش، سورتمه، زیب لاین و ... اقدام می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.