چلسی - آرسنال/ تقابل تفکرات کونته و ونگر در فینال جام حذفی

تیم های چلسی و آرسنال انگلستان در چارچوب فینال جام حذفی انگلستان به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فینال قدیمی ترین رقابت های فوتبال جهان امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن بین دو تیم فوتبال چلسی  و آرسنال برگزار می شود.

تیم فوتبال چلسی قهرمان رقابت های لیگ جزیره امسال در شرایط آرمانی قرار دارد و می توانند با ادامه روند خوب خود ،پیروز این مسابقه باشند و بتوانند امسال دوگانه را کسب کنند.

شاگردان کونته امسال از 38بازی ممکن در لیگ جزیره 30 بازی را با برد پشت سر گذشته اند در حالی که توپچی های لندن اصلا در فرم خوبی نیستند و به تازگی شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده اند، همچنین ارسن ونگر سرمربی این تیم از سمت هوادارن تحت فشار زیادی قرار دارد و گفته می شود اگر نتواند عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد دیگر جایی دیگر در آرسنال ندارد.

قهرمان این رقابت ها می تواند جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کند اما با توجه به اینکه هر تیم حضور خود در رقابت های اروپایی فصل آینده مسجل کرده اند، این بازی دیگر نمی تواند تاثیر در حضور آنها در اروپا داشته باشد.

تیم های فوتبال منچستر یونایتد و آرسنال با کسب 12 قهرمانی پر افتخارترین تیم های این رقابت ها هستند و تیم چلسی 7 قهرمانی در کارنامه خود دارد که آخرین آنها در سال 2012 و مقابل لیورپول بدست آمده است.

همچنین مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها تیم منچستر یونایتد است. 

تیم های آرسنال و چلسی 177 بار به مصاف هم رفته اند که در این میان چلسی 68 برد و آرسنال نیز 56 برد کسب کرده اند، 52 بازی نیز به تساوی رسیده است.

این بازی حساس ساعت 21 امشب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار