آغاز تمرین تیم ملی والیبال جوانان/ شاگردان عطایی 20 خرداد اعزام می‌شوند

تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین مرحله از اردوی خود را برای حضور در مسابقات جوانان جهان آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال جوانان ایران تیر ماه باید در مسابقات قهرمانی جوانان جهان حضور پیدا کند. 

مسابقاتی که به میزبانی جمهوری چک برگزار می‌شود و تیم ملی جوانان ایران با کسب عنوان دوم مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه حضور در آن شد. 

در همین راستا تیم ملی جوانان ایران از روز گذشته تمرینات خود را در سالن والیبال آکادمی ملی المپیک آغاز کرده است. تمریناتی که تا زمان اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.

تیم ملی جوانان ایران 20 خرداد ماه راهی کشور ایتالیا خواهد شد تا اردویی تدارکاتی را در این کشور برگزار کند و پس از آن راهی کشور جمهوری چک، محل برگزاری مسابقات جوانان جهان خواهد شد.

رسول آقچه‌لی، محمود رسولی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، میربابک موسوی، میثم صالحی، شایان شاهسوند، طیب عینی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، مهدی لطفی، جواد کریمی، علی رمضانی، مصطفی خلیلی، اسماعیل طالبی، پوریا نودوزپور و بیژن‌ براتی 18 بازیکن دعوت شده به این تمرینات هستند که در پایان این اردو 14 نفر از این بازیکنان از سوی بهروز عطایی انتخاب و راهی  مسابقات می‌شوند. 

مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «موراویایی جنوبی» و «برنو» کشور جمهوری چک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار