در پی اتهامات وارد شده به جرد کوشنر در خصوص ارتباط با روسیه؛

دونالد ترامپ از دامادش حمایت کرد

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به جرد کوشنر اطمینان کامل دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد کاملا به "جرد کوشنر"، داماد و مشاور ارشد خود که در تحقیقات اف بی آی درباره ارتباط با مقامات روس تحت نظر گرفته شده است، اطمینان دارد.

ترامپ روز گذشته اعلام کرد: جرد اقدامات مهمی را برای کشور انجام می دهد. من به او اطمینان کامل دارم. او از جانب همه مورد تحسین واقع شده است و روی برنامه هایی کار می کند که می تواند میلیاردها دلار پول را برای کشور حفظ کند. حتی مهم تر از آن، جرد یک انسان خوب است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست روز جمعه در گزارشی فاش کرد داماد و مشاور ویژه ترامپ در دیدار ماه دسامبر خود با «سرگئی کیسلیاک»، سفیر روسیه در واشنگتن، خواستار برقراری ارتباط با کرملین از طریق کانال‌های مخفی شده بود. 

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اکنون در حال بررسی ارتباط میان کوشنر با کیسلیاک و «سرگئی گورکوف»، رئیس بانک دولتی روسیه، است. 

رسانه های آمریکایی تاکنون بارها اعضای تیم دونالد ترامپ را بخاطر ارتباط با مسکو مورد انتقاد قرار داده اند. این درحالیست که روسیه تاکنون چندین بار اتهامات دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را رد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار