غلامی: از لحاظ بدنی مقابل هیچ تیمی کم نیاوردیم/ به دلیل اشتباهات تاکتیکی بازی را به زامبیا واگذار کردیم

مدافع تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ بدنی هیچ مشکلی نداشت بلکه در کارهای تاکتیکی مشکل داشتیم.

غلامی: از لحاظ بدنی مقابل هیچ تیمی کم نیاوردیم/به دلیل اشتباهات تاکتیکی بازی را به زامبیا واگذار کردیم
عارف غلامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از بازگشت تیم ملی جوانان از مسابقات جام جهانی جوانان اظهار داشت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و متاسفانه به آن نتایجی که مدنظرمان بود دست نیافتیم. با بد شانسی تمام از صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی جوانان بازماندیم و امیدوارم بتوانیم با درس گرفتن از اشتباهات مان در این دوره، در دوره های بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم.
 
وی درباره پاداش 200 دلاری مسئولان فدراسیون به بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: پس از اینکه توانستیم به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم تنها 200 دلار از سوی مسئولان به ما پاداش داده شد. باید صبر کرد و دید آیا مسئولان به قول هایی که به بازیکنان داده اند عمل می کنند یا خیر. در صورت تحقق وعده های مسئولان از آن ها تشکر می کنیم ولی اگر خواسته های ما عملی نشود در زمان مقرر در این مورد تمام مسائل را بازگو خواهیم کرد. 
 
مدافع تیم ملی جوانان درباره اینکه در لیگ هفدهم با لباس چه تیمی به میدان خواهد رفت، گفت: هنوز شرایطم مشخص نیست اگر در سپاهان ماندم که تلاش می کنم بهترین بازی هایم را برای این تیم انجام دهم اگر هم به تیم دیگری منتقل شدم سعی می کنم نه تنها پرچم کشورمان را بالا ببرم بلکه برای تیمم مفید باشم.
 
غلامی در پایان درباره افت بازیکنان در دقایق پایانی بازی مقابل تیم های پرتغال و زامبیا اظهار داشت: از لحاظ بدنی هیچ مشکلی نداشتیم بلکه در کارهای تاکتیکی مشکل داشتیم که مطمئنا خود کادر فنی هم نسبت به این موضوع آگاهی کامل دارند. ما از لحاظ بدنی مقابل هیچ تیمی کم نیاوردیم در بازی مقابل پرتغال و زامبیا هم به دلیل اشتباهات تاکتیکی بازی را واگذار کردیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار