لرستان؛

ارزیابی عملکرد مدیران در شورای توسعه و برنامه ریزی استان

عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات ملی متفرقه وشناور بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در نشست شورای توسعه وبرنامه ریزی استان عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی در جذب اعتبارات متفرقه وشناور ملی در بودجه سال گذشته بررسی شد.

بازوند، استاندار لرستان در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان گفت: هر چند میانگین عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را در جذب اعتبارات متفرقه و شناور ملی در قانون بودجه سال ۹۵ را رضایت بخش ارزیابی کرد، اما در عین از عملکرد برخی مدیران هم انتقاد کرد و از آنان خواست در این بخش درسال جدید باید عملکرد مثبتی داشته باشند.

گفتنی است در شورای توسعه و برنامه ریزی استان عملکرد ادارات جهاد کشاورزی، راه و شهر سازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری و دانشگاه علوم پزشکی در جذب اعتبارات متفرقه وشناور ملی ارزیابی شد.

استاندار همچنین دراین جلسه از افتتاح بازارچه فرش استان، سالن سرپوشیده دو ومیدانی و سالن ۱۵ هزار نفری خرم آباد در سال جاری خبر داد و گفت: ۲۳۴ خانه بهداشت و ایستگاه سلامت و ۶۶ مدرسه هم تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.