نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در سخنان پیش از خطبه:

رئیس جمهور کابینه را با جوانان انقلابی تقویت کند/ تشکر از ولایتی در برهم زدن شبکه مافیای دانشگاه آزاد

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: دولت جدید به مدیریتی کارآمد نیاز دارد و باید کابینه مسن فعلی تغییر یابد و دولت با آمدن جوانان انقلابی تقویت شود.

دولت کابینه را با جوانان انقلابی تقویت کند/ از عملکرد ولایتی در رأس هیأت امنای دانشگاه آزاد متشکریمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا آبدار نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در سخنان پیش از خطبه‌ نماز جمعه امروز تهران با تأکید بر این مسأله که هم اکنون زمان عمل فرارسیده است گفت: ریاست جمهوری بیشترین ظرفیت اجرایی  را در اختیار دارد و حال با پایان رسیدن انتخابات وقت آن رسیده که به شعار‌ها عمل شود چرا که 40 میلیون نفر با وجود رکود و بیکاری و فقر به پای صندوق‌های رأی آمدند تا اعتقاد خود را بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: ما با تأسی از رهبری به شما می‌گوییم که این کشور بن‌بست ندارد. تنها راه‌حل مشکلات مردم، مدیریت متدین، کارآمد و انقلابی‌ است. دولت جدید به مدیریتی کارآمد نیاز دارد و باید کابینه مسن فعلی تغییر یابد و با آمدن جوانان انقلابی دولت تقویت شوند.

نماینده بسیج دانشجویی گفت: دیگر دولت قبلی وجود ندارد که مشکلات را به آن‌ها نسبت دهیم. چرا که دولت قبل خود شما هستید و پیش از آن با گره زدن همه چیز به تحریم‌ها چه طرح‌ها و پروژه‌هایی که به نا کجا آباد رفت.

آبدار با بیان اینکه رئیس جمهور باید سیاست‌های نظام و رهبری را در نظر  بگیرد اظهارداشت: رئیس جمهور باید به وعده‌های خود عمل کند که مسائلی چون تولید داخل، 900 هزار شغل، طرح‌های کارآورزی، افزایش صادرات غیر نفتی، مبارزه با فساد، ریشه‌کن کردن فقر، برداشتن تحریم‌های غیر هسته‌ای، بهبود وضعیت خانواده‌های فقیر، تبدیل ایران به مرکز صادرات و حذف قاچاق شامل می‌شود.

نماینده بسیج دانشجویی با تکریم کاندیداهای حاضر در انتخابات بیان داشت: از دیگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که چشم بر روی برخی تخلفات بستند و شورای نگهبان را فصل‌الخطاب قرار دادند تشکر می‌کنیم. چرا که پیش از این برخی با جریحه دار کردند مردم و سر دادن شعار دموکراسی که فریبی بیش نبود فتنه 88 را رقم زدند همچنین از قوه قضاییه می‌خواهیم با متخلفین قاطع برخورد کند.

وی تأکید کرد: انتظار بعدی ما در انتخابات شورای شهر است و می‌خواهیم افراد منتخب از سیاست‌زدگی‌ها بپرهیزند و در راستای تعالی خود و شهرشان بکوشند.

آبدار در مورد سند 2030 گفت: در مورد این سند انتقاد‌های فراوانی وجود دارد سندی که دولت با امضای آن تن به کاپیتولاسیون داد. ما در کجا لیبرالیسم غرب را پذیرفتیم که حال این سند را که نمونه‌ای از آن است بپذیریم؟ چرا دولت مخفیانه آن را امضا کرد و اگر مسئله ناگواری نبود چرا مخفیانه این کار را انجام داد؟ عملکرد مسئولین در این خصوص قابل دفاع نیست، خوشبختانه این امر با هشدار مقام معظم رهبری مسئله مرتفع شد.

نماینده بسیج دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: از عملکرد رضایت‌بخش دکتر ولایتی در رأس هیأت امنای دانشگاه آزاد تشکر می‌کنیم که موفق شد که با برهم زدن شبکه مافیای قدرت و ثروت در این دانشگاه به توفیق دست یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
عمو کو گوش شنوا بنده خدا روحانی که کار خودش میکنه کاری به کسی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
عمو کو گوش شنوا بنده خدا روحانی که کار خودش میکنه کاری به کسی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
درود برشما احسنت احسنت برای سلامتی خدمتگزاران نظام مقدس به ویژه جوانان انقلابی صلوات
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
به نظرم بهتره از ادبیات بهتری در نمازجمعه که همه دنیا بهش گوش میکنن صحبت کرد.

خدارو شکر میکنیم که وضعیت مردم ایران از قبل خیلی بهتره و البته جاداره خیلی بهتر بشه اگرتمام ارکان کشور دست در دست هم بدهند نه اینکه مدام به فکر تخریب یکدیگر باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
احسنت عجب سخنرانی شجاعانه وآگاهانه ای
آخرین اخبار