ملایی: برای تیم ملی جودو کارگران آرزوی موفقیت دارم/دیگر به گرفتن سهمیه المپیک فکر نمی کنم

ملی پوش جودو گفت: دیگر به گرفتن سهمیه المپیک فکر نمی کنم و با خدای خودم عهد کردم که در سال جدید فقط طلایی باشم.

سعید ملایی عضو تیم ملی جودو کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مرحله جدید اردوهای تیم ملی از امروز شروع شده و من هم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تمریناتم را شروع کردم و حتی از یک روز تمرین هم نباید غافل شوم.
 
وی در خصوص کسب مدال نقره قهرمانی آسیا افزود: خدا را شکر می کنم که با دست پر برگشتم فقط برای مدال طلا رفته بودم ولی در فینال و با یک اشتباه خودم و کم لطفی داوران نتوانستم مدال طلا را بگیرم. این مدال را به خانواده جودو تقدیم می کنم و می خواهم به جمع سه نفر برتر دنیا برسم.
 
ملی پوش وزن ۸۱ کیلوگرم کشورمان در خصوص اردوی مشترک با تیم ملی جودو کارگران تصریح کرد: تعدادی از اعضای تیم ملی جودو کارگران از ملی پوشان قدیمی هستند و تعدادی هم از ملی پوشان حال حاضر تیم ملی جودو بزرگسالان هستند که ما هم در این اردو تمرین مشترک خوبی با آنها انجام می دهیم. کارگران تیم ملی خوبی دارند و امیدوارم آنها بتوانند در مسابقات جهانی کارگران که در لتونی برگزار می شود بهترین مدال ها را بگیرند.
 
ملایی در خصوص اعزام به اردوی مشترک ژاپن اظهارداشت: نوزدهم خردادماه عازم ژاپن هستیم. تمام کشورهای دنیا در آنجا هستند این اردوی مشترک در ژاپن به ما می تواند کمک زیادی کند چون اکثر جودوکاران خوب دنیا در آنجا حضور دارند.
 
وی در خصوص مسابقات گرند پریکس چین افزود: بعد از اردوی مشترک در ژاپن به مسابقات گرند پریکس چین اعزام می شویم و اکثر حریفان من هم در آنجا حضور خواهند داشت که امیدوارم طلا بگیرم.
 
ملایی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جدید با خدای خودم عهد کردم که در سال جدید طلایی باشم و دیگر نمی خواهم به کسب سهمیه المپیک فکر کنم و می خواهم از این به بعد به مدال المپیک فکر کنم‌.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار