سحرهای دلنشین در حرم امام رضا(ع)+ عکس

لذت حضور در لحظات ناب سحر ماه رمضان را در این عکس ها ببینید.

سحرهای دلنشین در حرم امام رضا(ع)+ عکس
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رمضان حال عجیبی دارد، عاشقانش هم حال و هوایی دگرگون دارند، شوق وارد شدن به مهمانی بزرگی که برکاتش وصف نشدنی و غیر قابل درک است بسیاری را بر آن می دارد تا برای درک این ماه از ائمه اطهار، معصومین، امامزادگان و بزرگان دین مدد بگیرند و با نزدیک شدن و توسل جستن بتوانند به معنویات این مهمانی زیبا دست یابند.

شوق بیدار شدن برای سحرهای ماه مبارک و چشیدن طعم عبادت در دل شب آن هم در کنار حرم ائمه آرزوی هر آرزومندی است به خصوص اینکه ایرانیان ارتباط قلبی و عمیقی با امام رئوف حضرت رضا(ع) دارند، حضور در صحن و سرای حضرت در اوقات مختلف حال دل هر انسان را تغییر می دهند و روح را جلا می بخشد، حال اگر این زمان رمضان باشد، میهمانی، سحر، عبادت با شوق در دل شب قطعا لذت بخش تر خواهد بود.

آستان قدس رضوی سالهای متمادی است که برای ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی برنامه های متنوع و اثرگذاری را تدارک می بیند، به خصوص برنامه های فرهنگی که از زمان افطار تا سحر برگزار می شود بسیار مورد توجه زائران بوده است.

زائران حضرت امام رضا(ع) نیز علاوه بر این برنامه ها با تدارک جمع های دوستانه، بحث و درس دعا و نیایش حداکثر بهره را از فضای معنوی حرم مطهر خواهد برد و در این میان حال و هوای کودکان نیز دیدنی است.

در ادامه عکسی جامع از حال و هوای حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در سحرهای ماه مبارک رمضان ببینید.

سحرهای دلنشین در حرم امام رضا(ع)+ عکس 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار