یزد؛

پيام استاندار يزد بمناسبت سالروز رحلت بنيانگذار كبير انقلاب و قيام ١٥ خرداد

استاندار يزد با صدور پيامی سالروز رحلت بنيانگذار كبير انقلاب حضرت امام خمينی(ره) و قيام خونين پانزدهم خرداد را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  

سالها می گذرند حادثه ها می آيند                                                     انتظار فرج از نيمه خرداد كشم

در تاريخ انقلاب اسلامی، ماه خرداد، ماه شور وحركت و قيام و ماه هجران بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی است.

 پانزده خرداد سال 42 پيامد فراز و نشيب انقلاب مشروطه و آغاز نهضت اسلامی و نقطه عطف حركت عظيمی است كه 15 سال پس از آن به ثمر نشست و امروز جهانی را تحت تأثير شجره طيبه خود قرار داده است . 

15 خرداد 42 مصادف با دوازدهم محرم بود و خود پيداست كه طليعه اين نهضت با عاشوراي خونين حسين(ع) چه ارتباط معناداري دارد. 

حضرت امام خمينی اين فرزند مخلص و جان بر كف زهرا (س) از آن روز زمام رهبری نهضت را بعهده گرفتند و از هيچ قدرتی جز خدا هراس نداشتند و جز به وظيفه الهي عمل نكردند و تا 22 بهمن 57 و از آن زمان تا 14 خرداد 68 كه جان به جانان تسليم نمودند لحظه‌ای از وظيفه الهي خويش نايستادند.

 او روند حاكم بر جهان را بهم زد و بساط ستمگران را در هم پيچيد و رژيم ستم شاهی 2500 ساله را ريشه كن كرد و آزادگان جهان و محرومين عالم كه دلباختگان او بودند موج موج آرمان او را در اقصي نقاط عالم به جان خريدند و شيفتگان او در ميهن اسلامی با عشق او از بحرانها و حوادث خونين گذشته و امروز ايران سرافراز و انقلاب اسلامی عظيم ما يادگار عظمت روح بلند و همت و اخلاص آن مردالهی است.

انقلابی كه با خون شهيدان بيمه گشته و زمينه ساز حكومت جهانی  حضرت مهدی خواهد بود. امروز آن مرد الهي نيست و ما درسالروز رحلتش با آرمان‌هايش و با جانشينش رهبر معظم انقلاب ميثاقي دوباره می بنديم و براي آبادانی و شكوفايی اين مرز و بوم و برای خدمت به مردم خوب، نجيب و هميشه در صحنه عهدمان را تازه مي كنيم و برای ياري دولت كريمه تدبير و اميد و تحقق برنامه هايش كه تحقق خواسته های مردم و نظام است آرام نخواهيم گرفت.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره آن رهبر فرزانه و اين ايام تاريخ ساز از مردم شريف دارالعباده درخواست نمايم در مراسمي كه بهمين منظور بر پا مي شود با حضور چشمگيرشان تداوم شور و شعور انقلابی خويش را نشان دهند و بر بيداری جهان اسلام بيفزايند.

انتهای پیام/ ی 







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.