برآورده شدن آرزوی نرگس كلباسی هنگام پخش برنامه ماه عسل + فیلم

بعد از آرزوی خانم نرگس كلباسی برای سفر به حج، طی تماس تلفنی از طرف بعثه مقام معظم رهبری يك سفر مكه مكرمه را به خانم كلباسی هديه دادند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از آرزوی خانم نرگس كلباسی برای سفر به حج، طی تماس تلفنی از طرف بعثه مقام معظم رهبری يك سفر مكه مكرمه را به خانم كلباسی هديه دادند.

گفتنی است هزینه وکلای وی نیز از سوی رهبر انقلاب تامین شده بود.






لینک دانلود
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۷ تير ۱۳۹۶
توهر کشوری کمک به افرادش منطقی براساس خدمات به کشورخودش وبرپایه یک سری اصول وعقلانیت داده میشه جزکشورما که متأسفانه برامواج احساسات سوارند وخدا نکنه جوگیر شوند. این خانم چه ارزش واهمیتی برای آبادی کشورمادری دارد؟ کدام سرویس را به ایران داده؟ چراباید برایش هزینه کرد؟! ازاین منظرایران همواره موردتهدید بیگانه بوده وهر چه اراده کندبرای جاسوس پروری موفق خواهد بود. باید تأسف خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
من معتقدم این خانم فقط برای جاسوسی همه این سالها اس
این سناریو رو اجرا کرده تا به اهداف ارباباش در اونجا که بزرگ شده برسه وپولی که دم از اون میزنه کیک پخته یاماشین شسته ازهمونا میگرفته تا پروژه رو تکمیل کنه. این به دیپلماسی ضعیف کشوربرمیگرده که نه تنها نمیخواد ونمیتونه احساسات سطحی مردم رو درچنین جریاناتی کنترل ومدیریت کنه بلکه خودش هم آلت دست همین جریانات میشه ولی هزینه میده حالا کی متوجه بشه یااصلا متوجه نشه وهمش روانکار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
غلط اضافه می کنی شما با این افکارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
این خانم با یک نقشه طراحی شده وسیع ازطرف ارباباش انگلیسی ها به این میزان شهرت ومحبوبیت ونیکوکاری رسیده تا بتونه به ایران برگرده و به عالیترین سطح حاکمیتی نفوذوجاسوسی کنه. اتفاقا این خانم علیرغم ظاهر انسان دوستانه اش بسیار هم خطرناکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
اگرهندی نتوانستند اسیبی به ایشون برسونند حتما ... زخمی به این خانوم خواهنزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
من با نظرمهدی کاملاً موافقت. انگلیسی ها سالها صرف سناریوها یی برای ورود یک جاسوس به کشورهایی مثل ما میکنند اونو مظلوم جامیزنن تا بتونه نفوذ کنه اینجانب بسیار خطرناکه و افسوس که اینهمه براش هزینه شده آبرو و دلار خرج شده تا شش ماه درسفارتخانه هند هر خبری تونسته به ارباباش مخابره کنه این زن باید محاکمه و ازش دربیارن اونچه قراره اجرا کنه نه ازش ی قهرمان بسازند وتاعرش اعلا ببرندش باعث تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
باسلام وقتی کنسولگری ایران درجریان بوده حتماتحقیقات لازم انجام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
باسلام وقتی کنسولگری ایران درجریان بوده حتماتحقیقات لازم انجام شده
Austria
مهدی
۰۱:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
این خانم بیشتر به جاسوس میخوره ؟ لطفا این نظر را چاپ کنید تا بتونم نظر دیگران را بشنوم مثلا بهنام کلباسی از خانواده های ایشون در bbc هست ، یا به عنوان یک سوال ایشون واقعا در هند چه میکرده و هزینه این تعداد بچه از کجا می آمده ، در حالی که یک انگلیسی هزینه زندگی خود را هم به سختی تامین میکنند ، ایشون که جای خود دارد ...اگر شما خبری یا اطلاعی از واقعیت ماجرای این خانم دارید ، مطرح کنید لطفا که ما هم بهره ببریم . با تشکر
آخرین اخبار