رئیس اوقاف گنبدکاووس:

حضرت خدیجه(س) در گسترش آرمان‌های اسلام نقش پررنگی ایفا کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نقش حضرت خدیجه(س) در گسترش اسلام گفت: حضرت خدیجه(س) برای گسترش اسلام فداکاری‌های زیادی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام نصرت‌الله جعفری امشب در مراسم طرح ضیافت وفات خدیجه کبری(س) در امامزاده یحیی ابن زید(ع) اظهار داشت: دهم ماه مبارک رمضان، مصادف با وفات حضرت خدیجه کبری(س) است و وی تنها فردی در تاریخ اسلام بود که به پیامبر(ص) ایمان آورد و مادر همه مومنان است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس افزود: این بانوی بزرگوار انصافا اگر نبودند شاید سرعت گسترش اسلام و فرهنگ ناب اسلام به این زودی فراگیر نمی‌شد.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: ثروت و مال این بانو در اوج غربت اسلام به داد مسلمین و اسلام رسید.
 
جعفری یاداور شد: حضرت خدیجه کبری(س) زمانی که پیامبر(ص) در محاصره بود و یا در زمان رسالت ایشان یار و یاور پیامبر(ص) بودند و خود و مال خود را صرف اسلام کردند.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس درباره اجرای طرح افطاری ساده در امامزاده یحیی ابن زید (ع) گنبدکاووس گفت: با مشارکت خیران مراسم افطاری ساده را از ابتدا ماه مبارک رمضان آغاز کردیم و تصور نمی‌کردیم با این همه استقبال مردم و زوار مواجه شویم.
 
وی تصریح کرد: افطاری امشب هم به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) توسط یک بانوی خیر تهرانی تقبل شده است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.