اصفهان؛

برای ساخت خط 2 قطارشهری اصفهان از فاینانس استفاده می شود

مشاور شهردار اصفهان گفت: برای ساخت خط 2 قطارشهری اصفهان از فاینانس استفاده خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد شعرباف افزود: اجرای خط دوم قطارشهری اصفهان مورد توجه جدی شهرداری اصفهان قرار دارد و تلاش می کنیم با تامین اعتبار مناسب عملیات ساخت ایستگاه‌ها و تونل این خط هرچه سریع تر آغاز شود.
 
وی درباره اهمیت استفاده از فاینانس برای تجهیزات و سازه‌ های قطارشهری اصفهان افزود: یکی از موضوعات مهم درباره خط 2 قطارشهری اصفهان، مسائل مالی است و باید تلاش کنیم تا از طریق فاینانس خارجی اعتبارات مورد نیاز برای تجهیزات و سازه‌های این خط به سرعت تامین شود.
 
مشاور شهردار اصفهان که در جلسه هفتگی کنترل پروژه سازمان قطارشهری اصفهان و حومه سخن می گفت، ادامه داد: اعتقاد ما این است که این کلانشهر باید هرچه سریع تر به وضعیت مناسبی در زمینه ایجاد شبکه قطارشهری دست یابد و به همین منظور خط دوم قطارشهری این کلانشهر در دستور کار قرار گرفت.
 
شعرباف با اشاره به ویژگی‌های فنی خط دوم قطارشهری اصفهان ادامه داد: طول مسیر این خط بالغ بر 24.75 کیلومتر و اولویت فعلی مسیر شامل 16 ایستگاه میانی به مسافت 14.6 کیلومتر است.
 
وی به اهمیت استفاده از تجربیات به دست آمده در خط یک قطارشهری اصفهان برای ساخت خط دوم این قطار اشاره کرد و افزود: همه دست ‌اندرکاران خط 2 قطارشهری اصفهان باید استفاده از تجربیات خط یک را مد نظر قرار دهند و با استفاده از این تجربیات، زمینه ساخت هرچه سریع تر این خط را فراهم کنند.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.