امانی مطرح کرد؛

چهره شریفی در هیچ یک از پروژه های شهری دیده نشد

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: در پشت هیچ یک از پروژه های شهری اسم و نامی از شریفی برده نشده است.

چهره شریفی در هیچ یک از پروژه های شهری دیده نشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در حاشیه مراسم تقدیر از  عیسی شریفی که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شریفی نیروی محوری و اجرایی مدیریت شهری در دهه اخیر بوده و بار اصلی فعالیت های اجرایی بر دوش ایشان بوده است.

وی تصریح کرد: بلایی که بر سر اغلب نیروهای کارآمد می آورند و مورد تخریب قرار می دهند نیز روزی برسر فردی مانند شریفی که محور اجرایی مدیریت شهری بوده است هم آورده شد که از بهانه بیماری دختر ایشان استفاده شده و با اهداف سیاسی و جناحی دست به تخریب او زدند.

امانی خاطر نشان کرد: شریفی انسانی است که همیشه پشت پرده و غیرعلنی و به دور از خودنمایی در مسیر تحقق پروژه های بزرگ شهری قدم برداشته و انجام وظیفه کرده است.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در پایان یادآور شد: در هیچ یک از پروژه ها و افتتاحیه های یک دهه اخیر مدیریت شهری، چهره شریفی دیده و رسانه ای نشد اما فضای نامطلوب برخی رسانه های کشور با اهداف سیاسی تصویر این مرد عمل را تخریب کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار