مدیر عامل ستاد دیه لرستان؛

۳۷۵ زندانی جرائم غیر عمد چشم انتظار کمک خیرین لرستانی/ ۲۲۷ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان آزاد شدند

مدیر عامل ستاد دیه استان لرستان گفت: در حال حاضر ۳۷۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‎های لرستان به سر می‎برند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شاکرمی امشب در هفدهمین جشن گلریزان ستاد دیه این شهرستان در جمع خیرین گفت: از مجموع ۳۷۵ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان، ۳۰۸ نفر بدهکار مالی جرائم عیر کلاهبرداری هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون همچنین ۱۵ زندانی بدهکار دیه حوادث کارگاهی و ۵۲ بدهکار مهریه و نفقه در زندان‎های لرستان به سر می‎برند، گفت: زندانیان جرائم غیر عمد زندانی در زندان‎های استان لرستان در مجموع قریب به ۳۰ میلیارد تومان بدهی دارند که پیش‎بینی می‎شود، در صورت جمع‎آوری نیمی از این مبلغ امکان آزادی این زندانیان فراهم شود.

مدیر عامل ستاد دیه لرستان گفت: در حال حاضر ۷۱ زندانی جرائم غیر عمد در زندان بروجرد به سر می‎برند که مجموع بدهی آن‌ها مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

شاکرمی گفت: طی سال گذشته در ستاد دیه استان لرستان قریب به ۶ میلیارد تومان از طریق رایزنی و مصالحه با شکات از مجموع میزان بدهی زندانیان جرائم غیر عمد استان کاسته و بخشیده شد.

وی افزود: سال گذشته همچنین ۲۲۷ زندانی جرائم غیر عمد با مجموع بدهی ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طریق کمک‎های خیرین در جشن‎های گلریزان، کمک‎های بیمه‎ها، نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و صندوق تامین خسارت‎های بدنی آزاد شدند.

مدیر عامل ستاد دیه لرستان گفت: همانطور که گفته شد، ۶ میلیارد تومان از مجموع بدهی ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی بدهی زندانیان آزاد شده جرائم غیر عمد زندان‎های لرستان از طریق گذشت و مصالحه شکات از مجموع بدهی یاد شده کاسته شد.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.