کودک 4 ساله تا آستانه غرق شدن در استخر پیش رفت + تصاویر

این تصاویر نشان می دهد که چرا والدین در هنگام شنا باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

غرق شدن وحشتناک  کودک 4 ساله  در استخر در چند سانتی متری شناکنندگان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است وقوع یک حادثه وحشتناک برای  یک پسر 4 ساله  در یکی از استخرهای هلسینکی فنلاند را نشان می دهد. در این تصاویر مشاهده می شود در حالی که این کودک دائما در حال دست و پا زدن و جدال با مرگ  است با وجود اینکه چند نفر در فاصله یک متری وی قرار  دارند اما متوجه غرق شدن وی نمی شوند. همچنین در حالی که یک مرد به همراه پسرش در فاصله چند سانتی متری این پسر قرار دارند اما متاسفانه آنها نیز متوجه  وقوع حادثه ای هولناک برای این پسر خردسال نمی شوند.

این کودک که قادر به شناکردن نیست  تلاش می کند تا خود را به دیوار استخر برساند اما موفق به این کار نمی شود. لحظاتی بعد در حالی که بدن این کودک روی آب شناور شده است دیده می شود  اما باز هم  هیچ کسی متوجه این صحنه نمی شود.

سرانجام بطور معجزه آسایی یک شناگر متوجه حرکت نکردن کودک شده  و وی را از استخر خارج می کند. این کودک که حدود 4.5 دقیقه با مرگ در جدال بوده است بلافاصله به بیمارستان منتقل و با خوش شانسی نجات می یابد.

گفتنی است؛ دادگاه فنلاند مادر این کودک را به علت سهل انگاری و کوتاهی در نگهداری فرزندش به پرداخت 1.300 یورو جریمه محکوم کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.