شیراز؛

فارس میزبان بیش از 5 هزار دانش آموز/ فارس میزبان مسابقات فوتبال آسیا

رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: در تابستان امسال فارس میزبان 5 هزار و 100 دانش آموز از سراسر کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس حاجی زاده رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: یکی از موضوعات مهم و جدایی ناپذیر توسعه ورزش مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی است که مطالبه همه دانش آموزان است.

 
وی ادامه داد: به همین منظور استان فارس در تابستان امسال میزبان 5 هزار و 100 دانش آموز، مربی و سرپرست سه دوره تحصیلی پسران از سراسر کشور در چهار رشته توپی والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال و همچنین میزبان مسابقات فوتبال آسیایی پسران خواهد بود.
 
رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان با اشاره به حضور دانش آموزان فارس در مرحله کشوری مسابقات ورزشی دانش آموزان گفت: استان فارس در این دوره از مسابقات با  650 دانش‌آموز شامل 288 دانش‌آموز دختر و 362 دانش‌آموز پسر در قالب 28 تیم دختران و 36 تیم پسران و در مجموع 64 تیم حضور خواهد داشت.
 
حاجی زاده ضمن اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی در دو بخش دختران و پسران تصریح کرد: به همین منظور ضمن برگزاری جلسات متعدد با کارکنان اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی، تفاهم نامه ای نیز در قالب اجرای اردوهای تمرینی و با حضور رئیس، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس تربیت بدنی ادارات و همچنین مدیران مدارس قهرمان که  تیم های منتخبشان را اعزام می کنند منعقد شده است.
 
وی افزود: هماهنگی با نواحی چهارگانه و شهرستان های سراسر استان برای استفاده از سالن های ورزشی برای آماده سازی دانش آموزان، برگزاری جلسه اختصاصی با مسئولان انجمن های رشته های ورزشی اعزامی و شروع اردوی تدارکاتی برای تیم های منتخب در شهرستان ها و مرکز استان از دیگر فعالیت های هیات ورزش دانش آموزی فارس برای آماده سازی دانش آموزان است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.