شجاعی: تیم ملی به حمایت بیشتر مسئولان نیاز دارد/ هواداران یار دوازدهم تیم هستند

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:مسئولان کشوری نه مسئولان فدراسیون، باید از تیم ملی را بیشتر حمایت کنند.

شجاعی:تیم ملی به حمایت بیشتر مسئولان نیاز دارد/هواداران یار دوازدهم تیم هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسعود شجاعی در حاشیه آخرین تیم ملی پیش از دیدار با ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه بازیکنان در آمادگی لازم به سر می برند از طرفی متاسفانه در اردوی اتریش و مونته نگرو همراه بازیکنان تیم ملی نبودم اما اکنون در تیم حضور دارم و شرایط خوشبختانه عالی است. من در سالی که گذشت شرایط خوبی را سپری کردم و همه چیز خوب بود و تیم ما توانست به پلی آف یورو لیگ راه یابد و از نظر روحی و جسمی هم در شرایط ایده آلی به سر می برم.
 
وی در مورد بازی با ازبکستان گفت: مثل بازی های قبل است هیچ فرقی ندار ولی در این چند وقت اخیر تیم ملی ازبکستان را به خوبی انالیز کرده ایم از نقاط ضعف و قوت آن ها آگاهی کامل داریم و اگر مانند همیشه مردم به استادیوم بیایند و بازیکنان را تشویق کنند مطمئن هستم که می توانیم ازبکستان را در تهران شکست دهیم.
 
شجاعی با اشاره به لزوم حمایت از تیم ملی از سوی مسئولان ارشد کشور بیان کرد: مسئولان کشوری نه مسئولان فدراسیون،باید از تیم ملی را بیشتر حمایت کنند. تیم ملی برای دومین مرتبه متوالی در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد و این یک اتفاق بزرگ برای فوتبال کشورمان محسوب می شود و اگر این اتفاق در کشور دیگری رخ می‌داد حمایت ها از تیم ملی بیشتر می شد و تیم ملی می تواند با حمایت مسئولان اردو و شرایط بهتری را در سال های آینده تجربه کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار