تکرار نقشه سیاه مرد جوان در دوران مرخصی از زندان

این مرد درحالی ‌که به خاطر آزار ٢ زن محکوم شده بود، بار دیگر در مرخصی از زندان به یک زن دیگر تجاوز کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  محکوم زندانی که با قرار وثیقه آزاد شده بود، بار دیگر به سراغ زن جوانی رفت و با فیلمبرداری از آزار و اذیت زن جوان اقدام به اخاذی میلیونی از وی کرد. این مرد تحت عنوان مسافرکش زن جوان را سوار بر خودروی سمند کرده بود که در میان راه با تهدید سناریوی سیاهی را برای زن جوان رقم زد.

چند روز قبل زن جوانی با چهره‌ای آشفته پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و پیش‌روی بازپرس سهرابی پرده از یک سناریوی سیاه برداشت.

این زن که مرجان نام دارد، گفت: «اوایل خردادماه در غرب تهران کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که ناگهان خودروی سمند سفیدرنگی جلوی پایم توقف کرد و با این تفکر که مرد جوان مسافرکش است، سوار بر خودرویش شدم. ابتدا همه چیز عادی به نظر می‌رسید و  مرد جوان در مسیر حرکت می‌کرد اما ناگهان تغییر مسیر داد و به سمت خارج از تهران رفت. ترسیده بودم از راننده جوان می‌خواستم رهایم کند اما بی‌فایده بود و او تهدید می‌کرد اگر به جیغ و فریادهایم پایان ندهم، مرا خواهد کشت، به همین خاطر در صندلی عقب درحالی‌ که مرگ را پیش‌روی خودم می‌دیدم، سکوت کردم و فقط اشک می‌ریختم. هوا تاریک شده بود که خودرو در یک مسیر خاکی توقف کرد و مرد جوان با تهدید به سراغم آمد و پلان سیاه زندگی‌ام را با آزار و اذیت‌هایش رقم زد. راننده سمند بعد از تجاوز مرا در بیابان‌های اطراف تهران رها کرد تا این‌که توانستم خودم را به خودروهای عبوری برسانم و به تهران بازگردم.»

مرجان درحالی‌ که اشک می‌ریخت، گفت: «چند روز از این ماجرا نگذشته بود که مرد متجاوزگر با من تماس گرفت و ادعا کرد که از لحظه‌های آزار و اذیتش فیلم و عکس گرفته و اگر خواسته‌های دیگرش را به اجرا نرسانم، آنها را در شبکه‌های مجازی پخش می‌کند. از ترس آبرویم پذیرفتم تا خواسته‌اش را قبول کنم که مرد متجاوز از من خواست ٥‌میلیون تومان به حسابش واریز کنم، به هر سختی که بود، پول را تهیه کردم و به حساب راننده سمند واریز کردم و فکر می‌کردم ماجرا تمام شده است. دو روز گذشت و زمانی که پای در خیابان می‌گذاشتم، از همه مردم می‌ترسیدم و صحنه‌های آن شب را نمی‌توانستم فراموش کنم تا این‌که بار دیگر مرد جوان با من تماس گرفت و با تهدید دوباره به انتشار عکس‌ها و فیلم‌های ضبط‌شده درخواست ٥‌میلیون تومان دیگر کرد. ٥‌میلیون را تهیه کردم و پس از این‌که پول را به حسابش ریختم، مرد جوان را التماسش کردم تا دست از سرم بردارد و دیگر پولی در بساط ندارم و زندگی‌ام تباه شده است، اما او دست‌بردار نبود و چند روز بعد با من تماس گرفت و این‌بار درخواست ٢٠‌میلیون تومانی از من کرد که مجبور شدم سکوتم را بشکنم و از پلیس کمک بخواهم. در این مدت به پلیس مراجعه نکردم، چون می‌ترسیدم شاید خانواده‌ام متوجه ماجرا شوند و آبرویم برود اما دیگر راهی جز کمک از پلیس ندارم.»

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ١٦ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری مرد متجاوز وارد عمل شدند.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات با توجه به شماره تلفن و شماره حسابی که زن جوان در اختیار ماموران قرار داده بود، تجسس‌های فنی خود را آغاز کردند و خیلی زود مخفیگاه مرد جوان شناسایی شد.

تیم پلیسی در این مرحله با تحت‌نظر قراردادن مخفیگاه متهم روز پنجشنبه ١٨ خردادماه در عملیاتی غافلگیرانه آرش را در که درحال استراحت، دستگیر کردند.

ماموران در بازجویی‌های فنی پی بردند که آرش‌ سال ٩٤ نیز ٢ زن را به همین شیوه هدف آزار و اذیت و در ادامه با تهدید انتشار عکس‌های آنها اقدام به اخاذی کرده است که پس از دستگیری به ١٥‌سال زندان محکوم شده، اما چندی قبل درحالی‌ که هنوز حکم نهایی تأیید نشده بود، برای مرخصی با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و دوباره سناریوی سیاه را به اجرا رسانده است.

آرش که راهی جز اعتراف پیش‌روی خود نداشت، به ماموران گفت: «به‌ خاطر تجاوز به ٢ زن و اخاذی از آنها به ١٥‌سال زندان محکوم شده بودم، ولی چون هنوز حکم نهایی تأیید نشده بود، پس از یک‌سال با قرار وثیقه برای مرخصی بیرون آمدم که دوباره سوار بر خودروی سمند شده و زمانی که زن جوان سوار بر خودرویم شد، وسوسه شدم و نقشه قدیمی‌ام را به اجرا رساندم.»

متهم برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرایم احتمالی‌اش به دستور بازپرس سهرابی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.
 
 
منبع:شهروند
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
واقعاکه
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۵:۳۶ ۰۷ تير ۱۳۹۶
من ی خانمم بخدا از وقتی این مطالب رو میخونم وحشت میکنم بدم بیرون و میترسم .اصلا باورم نمیشه همچین آدم های وحشی باشند خدایا همشون به راه راست هدایت کن
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۰:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
چرا به اعدام محکوم نشده بود؟در حالی که مجازات چنین افرادی اعدام است!
Saudi Arabia
حسین
۰۸:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام حالا مسئولین قضائی پرونده باید پاسخ دهند امثال این فرد که در زندانها کم نیستند و در شهرو مردم نیز این جنایات را مرتکب میشوند ولی بخاطر روند جدید قضائی دادستانها براحتی مجوز برخورد نمی دهند مردم چه باید بکنند نه امنیت مالی دارند نه امنیت ناموسی و نه امنیت فرهنگی .تا کی باید منتظر برخورد بازدارنده قضایی با این مجرمان بود وقتی کسی رویه زندگی اش تجاوز به عنف و زورگیری و یا دزدی است ایا باید حکم اولیه برخورد با اینها را صادر کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
اعدامش كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
زندان برای دو فقره تجاوز به عنف؟؟؟ مرخصی هم دادن به این کفتاار.چرا اعدامش نکردن بیشرف رو !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
به‌ خاطر تجاوز به ٢ زن و اخاذی از آنها به ١٥‌سال زندان محکوم شده بودم،

اون قاضی محترمی که به این حیوان مرخصی داده هم تو کارش شریکه بعدم مگه حکم تجاوز اعدام نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۲۳:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
یعنی چه ؟مگر حکم تجاوز اعدام نیست
مجاوز زندانی شده بعد رفته مرخصی؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
چرااینها رو مرخصی بهشون میدن؟!!!
مگه حکم تجاوز قتل نیست؟
مگه نباید توهمون 2 مورد قبل اعدام میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
فقط وفقط باید بدون محاکمه یک تیر توی مغزش خالی کنین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
این نتیجه برخورد ضعیف قانون با این جنایتکار بوده این حکم مثل احکام دادگاه های خارجیس پس کجاست قاطعیت احکام دین
آخرین اخبار