ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟

نیویورک تایمز در مطلبی به افشای اطلاعاتی درخصوص داعش پرداخت که رئیس جمهور آمریکا چندی پیش در اختیار کرملین قرار داده بود.

ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی یدیعوت آحارانوت، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز (دوشنبه)، در مطلبی نوشت مأموران سایبری رژیم صهیونیستی با نفوذ در یک باند کوچک از تروریست‌ها در سوریه، درمی‌یابند که این گروه در تلاش برای ساخت یک بمب است که بوسیله دستگاه‌های اشعه ایکس فرودگاه قابل تشخیص نباشد. 

در ادامه این گزارش آمده است اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در اختیار مقامات روسیه قرار داده است، را از مقامات بلندپایه سایبری رژیم صهیونیستی دریافت کرده بود. 

آمریکایی‌ها می‌گویند این اطلاعات از آن‌چنان جزئیات و دقتی برخوردار بود که به وضوح چگونگی عملکرد این بمب‌ها را نشان می‌داد. پس از آن بود که مقامات آمریکایی و انگلیسی با استفاده از این اطلاعات، حمل برخی وسایل الکترونیکی را از سوی مسافران 8 کشور مسلمان در پروازهای ورودی به این دو کشور ممنوع کردند. 

برخی از مقامات آمریکایی می‌گویند ترامپ در کاخ سفید و در دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و سرگئی کسلیک، سفیر این کشور در آمریکا، این اطلاعات محرمانه را در اختیار آن‌ها قرار داده است.  

کاخ سفید ابتدا این موضوع را تکذیب کرد؛ اما ترامپ پس از آن، در پیامی توئیتری نوشت به عنوان رئیس جمهور آمریکا، (دلش) می‌خواسته اطلاعاتی را درخصوص تروریسم و امنیت پروازها در اختیار (مقامات) روسیه قرار دهد. وی همچنین در این پیام، افشای این اطلاعات را حق مسلم خود دانسته است. 


انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
جو گیر شدی طومار نوشتی،،، کی گفت تو تحلیل گری جای کامنته نه رومان
Germany
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
وقتی مسئولیت یک ملت رو داری به چشمت هم اعتماد نکن چه رسید به روسیه و آمریکا قطرو غیره تنهاتجربه تاریخ گذشتگان میتواند جلوی پایمان را روشن کندوبدانیم که روزی در همین تازیخ ازما یاد خواهد شد بگذار تا به خوبی یاد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
امریکاغیرقابل اعتماد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
واقعا این اطلاعات خنده دار و مضحک هست و هدف از این دادن اطلاعات از طرف ترامپ ب روس ها فقط این هست که روسیه را ب طرف گروه آمریکا و غرب بیشتر نزدیک تر و باعث این بشه که روسیه در جهت اهداف آمریکا و اسرائیل در جنگ سوریه حرکت و اقدام کند و روسیه باعث نشود با تمام حمایت ها و هزینه های هنگفتی که امریکا، اسرائیل و بخصوص سعودی های وهابی عربستان که خیلی هزینه های مالی زیادی برای ب خدمت و آموزش و تجهیز مزدوران تروریستی داعشی و امثال آن انجام داده ، این همه حمایت ، تلاش ، هزینه برای گروههای تروریستی داعشی ، تکفیری ، سلفی برای ایجاد جنگ ، درگیری ، نابودی و کشتار وحشیانه مردم سوریه و عراق و در اهدافشان نابودی خط مقاومت ، براندازی دولت سوریه و در عراق تجزیه این کشور و کشتار مسلمان بویژه شیعیان ، و اینکه امنیت اسرائیل و در اخر با نابودی و حذف خط مقاومت و کنترل سوریه ، عراق ، لبنان ، یمن بدست خودشان ضمن اینکه خیال اسرائیل راحت کنند ب اخر و اقدام مهم نقشه شان برای حمله ب ایران برسند . ، در کل نیاز دارنند که روسیه طرف آنها و در جهت نقشه و هدف آمریکا و اسرائیل و وهابیون عربستانی باشد تا اینکه در جهت مخالف و ب نابودی و از بین بردن تروریست های مورد حمایت آنها عمل کند. در کل هدف از دادن این اطلاعات ب ظاهر محرمانه برای بدست اوردن و گول زدن روسیه هست وگرنه اینکه ی تیم جاسوسی اسرائیلی نفوذ کرده ب داخل داعشی ها و فهمیدن اطلاعاتی با توجه ب اینکه این گروه تروریستی و مزدور داعش و امثال دیگر توسط عربستان و متحدین ان در منطقه و مورد حمایت های مختلف از طرف آمریکا و اوردن و درمان رخمی های داعشی توسط اسرائیل و درست کردن بیمارستان صحرایی و امکانات دیگر برای تقویت و درمان آنها واقعا حرف بی ربط و مضحک و خنده دار درمورد دادن واطلاعات محرمانه ب روس ها. جز فقط برای گول زدن ، طرح دوستی با روس ها چیزی دیگری نیست.
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
شاید تنهاترین کار مثبتش بوده
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۲۰:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
کارخوبی کرده تاتروریست ها نتوانند با پرواز بمب حمل کنند
آخرین اخبار