واکنش سایت AFC به بازی ایران- ازبکستان؛

ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد/ یازدهمین کلین شیت پیاپی ایران رقم خورد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در انتخابی جام جهانی واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی ۲ - ۰ تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان نوشت، تیم کارلوس کی روش روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی ازبکستان را ۲ - ۰ شکست داد، جمهوری اسلامی ایران، با گل‌های سردار آزمون و مهدی طارمی، جایی برای خود در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال روسیه در سال آینده به دست آورد.

گل دقیقه ۲۳ سردار آزمون باعث شد تیم ملی ایران کنترل بازی را در دست بگیرد و پس از آن در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی گل مهدی طارمی ۳ امتیاز بازی را برای ایرانیان حفظ کرد، و ایران یازدهمین کلین شیت پیاپی را در این رقابت‌ها رقم زد.

پنجمین حضور ایران در جام جهانی هنگامی قطعی شد که آزمون توپ ارسالی از سوی علیرضا جهانبخش را از بین پاهای الکساندر لوبانوف دروازه بان جلو کشیده ازبکستان عبور داد.
پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم زمانی که ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد، مسعود شجاعی می‌توانست این نتیجه را مطمئن‌تر بکند، اما این هافبک ایران توپ را از بالای دیرک دروازه به بیرون زد.

طارمی گل تعیین کننده دوم را در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند. او وارد خط دفاع ازبکستان شد و توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد و به این ترتیب ایران جای خود را درپنجمین جام جهانی رزرو کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار