حریرچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کاهش چشمگیر تخلفات بیمارستانی/ برخی از بیمارستان‌های متخلف با حکم قضایی پلمپ شده‌اند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بازرسی‌های متعددی از بیمارستان‌های کشور برای پیشگیری از وقوع تخلفات انجام می‌شود.

کاهش چشمگیر تخلفات بیمارستانی/ برخی از بیمارستان‌های متخلف با حکم قضایی پلمپ شده اند
ایرج حریرچی قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خودمراقبتی وزارت بهداشت و نظارت بر بیمارستان‌ها اظهار کرد: وزارت بهداشت در بحث خودمراقبتی همیشه پیشگام بوده و نظارت دقیقی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی سراسر کشور دارد که در این راستا اقدامات موثری مربوط به نظارت بر کار ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی انجام می‌شود. 
 
وی عنوان کرد: بر اساس ضوابط مسئولین فنی مشکلات مربوط به تخلفات بیمارستانی را رسیدگی می‌کند و وزیر بهداشت اقدامات خوبی را در زمینه پیشگیری از تخلفات انجام می‌دهد. 
 
حریرچی بیان کرد: بازرسان وزارت بهداشت بازرسی‌های متعددی از بیمارستان‌های سراسر کشور در راستای پیشگیری از تخلف و حفاظت مالی و جانی از بیماران انجام می‌دهند که اکنون تخلفات غیرقانونی در شهرستان‌ها صفر و در شهر تهران نیز تقریبا به صفر رسیده و این مساله نشان دهنده ارتقای سطح کیفی و کمی بیمارستان‌های سراسر کشور است.
 
وی یادآور شد: تخلفات مربوط به هتلینگ بیمارستانی به میزان قابل توجهی کاهش داشته که در این راستا اقدامات غیرقانونی به مراجع مربوطه ارجاع و در صورت بروز مشکل با حکم قضایی در بعضی مواقع پلمپ صورت گرفته است. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار