کتاب "فلسطین از منظر مقام معظم رهبری"، به زبان روسی ترجمه و منتشر شد+عکس

کتاب "فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب" به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ، به زبان روسی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب "فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب" به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ، به زبان روسی ترجمه و توسط انتشارات " وچه "، یکی از معتبرترین ناشران روس، منتشر شد.

این اثر گران بها در آستانه روز جهانی قدس در روز سه شنبه 30 خرداد ماه با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی روسیه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و همچنین سفیر فلسطین در این کشور، در خبرگزاری ریانووستی رونمایی خواهد شد.

در این مراسم که با حضور رسانه های گروهی روسیه برگزار می شود، سخنرانان در خصوص اهمیت کتاب و دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص مسئله فلسطین به ارائه نظر خواهند پرداخت.

در پشت جلد کتاب، یکی از فرازهای سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راه حل مسئله فلسطین به زبان روسی درج گردیده است.

کتاب فلسطین مروری است بر دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد مسئله‌ فلسطین به همراه مقدمه‌ای از دکتر ولایتی که به اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی می‌پردازد.

این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مطروحه در مسئله‌ فلسطین، آینده‌ فلسطین و راه‌حل‌های مسئله‌ فلسطین از منظر مقام معظم رهبری می‌پردازد.

کتاب «فلسطین» از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله العالی پیش از این به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی منتشر شده و ویرایش جدید آن در اجلاس فلسطین در تهران رونمایی شد.

 

کتاب
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار