مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

ایجاد ۶ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سال تحصیلی جدید در ۶ رشته مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛فرهادی به اضافه شدن شش رشته تحصیلی جدید به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اشاره کرد و گفت: پس از درخواست‌های مکرر معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان موافقت شد تا در سال تحصیلی ۹۶ - ۹۷ شش رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های این دانشگاه اضافه شود.

وی به ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای پذیرش دانشجو در گرایش‌های مختلف پرستاری اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید در سه رشته پرستاری سالمندان، پرستاری اطفال و ویروس‌شناسی پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

مدیر آموزش معاونت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در سه رشته مامایی، تغذیه و میکروب‌شناسی مقطع کارشناسی ارشد نیز موافقت شده است و اکنون منتظر دستور کتبی وزارت هستیم.

وی در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد رشته میکروب‌شناسی نیز درخواست و پیگیری‌های لازم را برای پذیرش در مقطع ارشد انجام داده که از سوی مقام وزارتی در حال بررسی است و باید گفت: ما برای پذیرش در این رشته مشکلی نداریم و بعید می‌دانم که با آن مخالفت شود.

فرهادی رشته‌های پرستاری سالمندان و اطفال را از رشته‌های موردنیاز روز جامعه دانست و عنوان کرد: از گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای فراهم کردن بستر پذیرش در این رشته‌ها کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.