نقل و انتقالات اروپا؛

موراتا در یک قدمی منچستر یونایتد/رقابت چلسی و بارسا بر سر وراتی/پدیده فوتبال فرانسه در یک قدمی رئال مادرید

هنوز در اروپا انتقال هیچ ستاره ای قطعی نیست اما انتظار می رود در چند روز آینده موراتا نخستین ستاره ای باشد که تیمش را ترک می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نقل و انتقالات اروپا از روز آغاز تاکنون شاهد انتقال یک ستاره از تیمی به تیم دیگر نبوده است . اما انتظار می رود این طلسم در چند روز آینده شکسته شود .
 
اگرچه تیم های مختلفی از سراسر اروپا فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده اند و پیشنهاد های خود را مطرح کرده اند اما هنوز هیچ ستاره ای نخواسته راهی تیم دیگری شود . با این حال انتظار می رود تا چند وقت آینده برخی از باشگاه ها مانند منچستر یونایتد ، بارسلونا و رئال مادرید تیم های باشند که بمب نقل و انتقالات را بشکنند.
 
تیم چلسی با هدایت آنتونیو کونته ایتالیایی موفق شد در فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ جزیره برسد و نایب قهرمان جام حذفی شود  . به همین دلیل مسئولان این تیم با دستی باز تر به دنبال آنند تا در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف خود را پوشش دهند تا بتوانند هم در لیگ جزیره به این روند خود ادامه دهند و هم این که آماده رقابت های حساس اروپایی شوند .
 
یکی از گزینه های مد نظر کونته برای فصل آینده وراتی ایتالیایی است . این بازیکن تنها مورد توجه چلسی نیست بلکه بارسلونا و یوونتوس هم خواهان این بازیکن هستند. براساس گفته بسیاری از مطبوعات اروپایی جدایی وراتی از پاری سن ژرمن قطعی است اما هنوز مقصد بعدی این بازیکن مشخص نیست . 
 
دیگر گزینه هایی که این روز ها کونته به دنبال آن هاست لورنزو اینیسته از ناپل و سوکراتیس از دورتموند است.
 
منچستر یونایتد هم دیگر تیمی است که پیشنهاد های خوبی را در بازار نقل و انتقالات به ستارگان دیگر تیم ها مطرح کرد.
 
مورینیو پس از جدایی زلاتان از این تیم به دنبال حضور یک مهاجم تراز اول در این تیم است و به همین دلیل به سراغ گزینه هایی همچون گریژمان ، اوبامیانگ و موراتا رفت . گریژمان تصمیم گرفت تا 5 سال آینده در اتلتیکو بماند و خبری هم از پاسخ اوبامیانگ نیست . اما ظاهرا موراتا که در این فصل از حضور در رئال مادرید ناراضی بوده است با 70 میلیون یورو راهی منچستر شود . در این صورت موراتا به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل می شود. 
 
ایوان پرسیچ بازیکن تیم فوتبال اینتر میلان و سوکراتیس بازیکن تیم فوتبال دورتموند از گزینه های آقای خاص برای رقابت های فصل آینده هستند .
 
////////امشب ساعت 9 /////موراتا در یک قدمی منچستر یونایتد / رقابت چلسی و بارسا بر سر وراتی / امباپه یک قدم تا رئال 
 
یورگن  کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول که در این فصل از رقابت های لیگ جزیره نتوانست مانند گذشته به خوبی عمل کند تصمیم گرفته تا با جذب چند بازیکن جدید در این تیم تغییراتی ایجاد کند . لیورپولی ها از همان لحظات نخست به سراغ محمد صلاح هافبک مصری تیم فوتبال رم رفتند که مذاکراتشان شکست خورد . اما ظاهرا خبر می رسد که لیورپولی ها به شدت به دنبال این بازیکن هستند و بار دیگر مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده اند. 
 
همچنین دوسان تادیچ بازیکن تیم فوتبال ساوتهمپتون دیگر کسی است که مورد توجه لیورپولی ها قرار گرفته است. 
 
یکی دیگر از تیم هایی که در لیگ فوتبال جزیره به دنبال جذب بهترین ها است منچستر سیتی است . پپ گواردیولا که نتوانست فصل گذشته با این تیم به موفقیتی برسد به دنبال آن است تا با جذب بهترین ها در نقاط ضعفش تیم خوبی را برای فصل آینده آماده کند . به همین دلیل در چند روز گذشته اخبار مختلفی از این تیم به گوش می رسد. کایل واکر یکی از بازیکنانی است که در چند روز گذشته مورد توجه مسئولان منچستر سیتی قرار گرفته است .
 
یکی دیگر از انتقال های احتمالی که می تواند بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار دهد حضور احتمالی امباپه در رئال مادرید است . کهکشانی ها برای جذب امباپه بسیار جدی هستند و حتی خبر هایی به گوش می رسد که این بازیکن راهی رئال شود اما یک فصل قرضی در موناکو باقی بماند. 
 
په په هم احتمالا برای این فصل از رئال مادرید جدا شود و راهی پاری سن ژرمن شود.
 
////////امشب ساعت 9 /////موراتا در یک قدمی منچستر یونایتد / رقابت چلسی و بارسا بر سر وراتی / امباپه یک قدم تا رئال 
 
زلاتان ابراهیموویچ پس از جدایی از منچستر هنوز تیم خود را مشخص نکرده است اما این بازیکن سن بالای سوئدی پیشنهاد هایی از آمریکا ، آلمان ، امارات و تیم سابقش یعنی میلان دارد .اما هنوز به هیچ کدام از این درخواست ها پاسخ نداده است. 
 
مسئولان چینی تیم میلان که به دنبال جذب بازیکنان خوبی در این فصل و پایان به سلطه 6 ساله یوونتوس در سری آ هستند سراغ بازیکنان زیادی رفتند . موراتا ، خاویر پاستوره ، زلاتان ابراهیموویچ و رینا گزینه های احتمالی میلانی ها برای فصل آینده است . همچنین تاکنون میلانی ها توانستند 3 بازیکن برایی فصل آینده جذب کنند تا بیشترین حضور یک تیم ایتالیایی را در نقل و انتقالات داشته باشند .
 
////////امشب ساعت 9 /////موراتا در یک قدمی منچستر یونایتد / رقابت چلسی و بارسا بر سر وراتی / امباپه یک قدم تا رئال 
 
یوونتوسی ها بر خلاف دیگر تیم ها بیشتر تمرکزشان را بر روی حفظ بازیکنانشان گذاشته اند با این حال پیشنهاد هایی هم ارائه داده اند که تاکنون از 2 بازیکن از جمله انزوزی و داگلاس کاستا جواب گرفته اند با این شرایط باید تا چند وقت دیگر انتظار داشت که این دو بازیکن به همراه شزنی راهی یوونتوس شوند. 
 
از دیگر اخبار نقل و انتقالات در اروپا می توان به احتمال حضور ویکتور والدس در دیپروتیولاکرونیا و حضور احتمالی ویدال در چین اشاره کرد .
 
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار