همدان؛

ظرفیت گردشگری شهر سرکان برای توسعه این شهر استفاده شود

فرماندار تویسرکان با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری سرکان برای توسعه این شهر، گفت: مهمترین ظرفیت شهر سرکان قابلیت‎های گردشگری آن است که طرح جامعی برای بهره‌وری از آن تدوین نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند با بیان اینکه سرکان با برنامه ریزی‌های دقیق و کارشناسانه می‌تواند به عنوان یک باغ شهر بزرگ گردشگری در غرب کشور مطرح شود گفت: ظرفیت ویژه گردشگری در سرکان نباید قربانی مسائل سیاسی و حاشیه‌ای شود.

وی تصریح کرد: مهمترین اقدام برای بهره وری حداکثری از ظرفیت‌های گردشگری سرکان، تدوین یک برنامه جامع در این حوزه است.

فرماندار تویسرکان همچنین به مشکلات شهر سرکان از قبیل فرسودگی بخشی از شبکه فاضلاب شهری اشاره کرد و افزود: مردم سرکان خواهان توسعه درمانگاه شبانه روزی سرکان، تجهیز سالن ورزشی این شهر و تکمیل دو آب بند سیاه کمر و بریوه به هستند.

وی اظهار داشت: تاظرفیت گردشگری شهر سرکان برای توسعه این شهر استفاده شودکنون اقداماتی مانند آسفالت جاده بین روستایی باباپیر به بابا پیرعلی به عنوان یکی از راه های ورودی شهر سرکان، سامان‌دهی روشنایی ورودی شهر و تعمیر بخشی از شبکه فاضلاب سرکان انجام شده است.

مومیوند افزود: در سال 96 به طرح های تکمیل آب بند بریوه، تجهیز سالن ورزشی و حوزه ورزش سرکان و توسعه درمانگاه شبانه روزی و تهیه آمبولانس برای آن، اعتبارات مالی اختصاص پیدا می‌کند.

وی بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت سرکانی‌های متمکن و صاحب نفوذ مقیم در دیگر مناطق کشور تاکید کرد و گفت: طرح اصلاح باغ های گردو که در شهرستان تویسرکان آغاز شده در شهر سرکان نیز به مرحله اجرا در می‌آید.
 
انتهای پیام/ک
برچسب ها: همدان ، توسعه ، گردشگری ، سرکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.