داماد عصبانی، عروس را از ماشین به بیرون پرتاب کرد + فیلم و تصاویر

با انتشار تصاویر مربوط به این اتفاق، کابران شبکه های اجتماعی چین فرضیه هایی را برای علت این اقدام عجیب داماد مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدها مهمان در یک جشن عروسی در چین و در لحظه ای که منتظر پیاده شدن عاشقانه عروس و داماد از ماشین بودند ناگهان با صحنه عجیبی مواجه شدند. داماد عصبانی در مقابل چشمان این مهمانان، ناگهان عروس را از ماشین به بیرون پرتاب کرد. در یکی از تصاویر در حالی که مهمانان در اطراف ماشین عروس دیده می شوند وی با حالتی غضب آلود دست عروس را گرفته و  او را به بیرون پرتاب می کند. 

داماد چینی عصبانی، عروس را از ماشین به بیرون پرتاب کرد + تصاویر

با انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی چین، کاربران چینی نیز برای این اقدام عجیب داماد نظریه هایی مطرح کردند. برخی کاربران درخواست پول از جانب عروس از داماد را علت عصبانی شدن داماد دانستند و برخی دیگر جهیزیه را علت درگیری دانستند. بازار شایعات در خصوص این اتفاق آنچنان داغ شد که برخی کاربران ادعا کردند که داماد از ازدواج قبلی عروس مطلع نبوده و در داخل ماشین باخبر شده است و حتی عنوان کردند که عروس پیشتر صاحب فرزند بوده است. 

داماد چینی عصبانی، عروس را از ماشین به بیرون پرتاب کرد + تصاویر

اما سرانجام مشخص شد که علت عصبانیت داماد، درخواست مکرر  پاکت قرمز یا هدیه ویژه عروسی از سوی راننده خودروی عروس بوده است. این در حالی بود که یکی از مهمانان ( ساقدوش) با تایید عصبانیت این زوج از راننده، دلیل دیگری را برای آن مطرح کرد. " ژیاولی " گفت که علت عصبانیت داماد این بود که راننده خودروی آنها، در حالی که وی در حال عوض کردن و پوشیدن لباس های دامادی اش بود، بدون سوار کردن وی به خانه عروس رفت."
گفتنی است؛ علیرغم این مشکلات این مراسم عروسی عجیب، بدون هیچ حادثه دیگری به پایان رسید.

داماد چینی عصبانی، عروس را از ماشین به بیرون پرتاب کرد + تصاویر

 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار