طهماسبی: کادرفنی پیکان با آمدن حسینی تکمیل شد/جدایی بازیکنان فصل گذشته طبیعی است

سرپرست و مربی باشگاه پیکان گفت: با اضافه شدن حسینی به جمع مربیان پیکان، کادرفنی تیم تکمیل شد.

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیوستن مجتبی حسینی به کادرفنی تیم پیکان اظهار کرد: حسینی مربی خوبی است که سال گذشته سابقه هدایت تیم ذوب آهن را نیز داشته است، با اضافه شدن حسینی به جمع مربیان پیکان، کادرفنی تیم تکمیل شد و همه عوامل باشگاه به دنبال کسب نتایج قابل قبول در رقابت های فصل آینده لیگ برتر هستند.

وی با اشاره به جدایی چند بازیکن پیکان در روزهای اخیر گفت: جدایی بازیکنان پیکان و پیوستن آنها به تیم های دیگر امری طبیعی است و خود آنان خواهان جدایی از جمع تیم ما شدند، اکنون مشغول مذاکره با بازیکنان جدید هستیم و طی هفته های آینده با آنان قرارداد رسمی امضا می کنیم.

طهماسبی در مورد آغاز فعالیتش به عنوان مربی پیکان عنوان کرد: من علاوه بر سمت سرپرستی تیم پیکان، از این پس به عنوان مربی این تیم و دستیار مجید جلالی نیز فعالیت خواهم کرد. امیدوارم بتوانم در هر دو زمینه وظایف خود را به خوبی انجام دهم.

مربی تیم پیکان در پایان درباره زمان برگزاری اردوی داخلی این تیم تصریح کرد: تمرینات تیم پیکان از روز دوشنبه 22 خرداد زیر نظر مجید جلالی آغاز شد و از روز دهم تیر نیز قصد داریم اردویی را در کردان کرج برگزار کنیم و پس از آن به دنبال برگزاری اردویی در خارج از کشور هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار