لیگ جهانی 2017 والیبال

ایران صفر - لهستان 3/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست 3 بر صفر مقابل لهستان شانس رسیدن به فینال لیگ جهانی 2017 را از دست داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران امشب در چارچوب روز دوم هفته سوم مسابقات لیگ جهانی 2017 به مصاف تیم ملی لهستان رفت. 

این دیدار که دومین رویارویی ایران و لهستان در لیگ جهانی امسال به حساب می آید، از ساعت 23:30 به وقت ایران در سالن اطلس آرنا کشور لهستان آغاز شد. 
 
**ست اول : ایران 17 – لهستان 25
 
تیم ملی والیبال لهستان با هدایت فرناندو دجورجی آغاز بهتری در ست اول و این مسابقه داشت. بازیکنان لهستان در همان ابتدا سه امتیاز پیاپی گرفتند و از ایران پیش افتادند.
 
اولین وقت استراحت فنی در شرایطی برگزار شد که تیم ملی لهستان 8 بر 5 نسبت به ایران برتری داشت. بازیکنان ایران که با لباس سفید مقابل قرمزپوشان لهستان به میدان رفته بودند امتیاز ششم را توسط میلاد عبادی پور گرفتند. سرویس سعید معروف به تور خورد تا باز هم امتیاز به لهستانی‌ها برسد. 10 بر 6 کماکان برتری با تیم لهستان بود. بازیکنان ایران در دفاع روی تور عملکرد ضعیفی داشتند و با دفاع ناقض فرصت امتیازگیری به حریفشان می‌دادند.
 
کولاکوویچ زمانی که تیمش 12 بر 7 عقب افتاده بود تقاضای وقت استراحت کرد تا نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کند. دو امتیاز دیگر روی حرکات سرعتی لهستانی‌ها به این تیم رسید. امیر غفور با یک آبشار از بین دستان کوبیاک یک امتیاز برای ایران گرفت. اما برتری میدان کماکان با شاگردان دجورجی بود.
 
امتیاز شانزدهم را کونارسکی برای لهستان بدست آورد و دو تیم در امتیاز 16 بر 10 راهی دومین وقت استراحت فنی شدند. ایران در ادامه 21 بر 14 عقب افتاده بود که باز هم کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد. بازیکنان ایران روی دفاع دو امتیاز گرفتند و نتیجه 22 بر 16 شد. در نهایت 25 بر 17 برتری با لهستان بود و این ست به سود حریف ایران تمام شد. 
 
 ایران صفر - لهستان 3/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد
 
**ست دوم : ایران 18 – لهستان 25
 
در آغاز ست دوم هم باز برتری با تیم لهستانی بود که از حمایت هواداران خود بهره‌مند بودند. ایران 4 امتیاز از لهستان عقب افتاده بود و هر چقدر در تلاش بودند که این اختلاف امتیاز را جبران کنند موفق نمی‌شدند. بازیکنان ایران بی انرژی و پراشتباه ظاهر شده بودند و توصیه‌های کولاکوویچ و دستیارانش تغییری در روند بازی ایجاد نمی‌کرد.
 
ایران در توپ‌های برگشتی نمایش خوبی نداشتند و لهستان بر خلاف بازی نخست دو تیم نمایشی بسیار منسجم و هدفمند داشت. ایران 19 بر 13 از لهستان عقب افتاده بود که کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد. امتیاز چهاردهم بعد از این وقت استراحت روی دفاع ایران برای تیم ما بدست آورد.
 
سامان فائزی در این دقایق بازی جانشین مسعود غلامی شد و در اولین حرکت خود با یک آبشار محکم امتیاز چهاردهم پانزدهم ایران را تصاحب کرد. لهستانی‌ها 22 بر 16 پیش بودند و همچنان با اصرار بر حملات سرعتی امتیاز می‌گرفتند. در ادامه باز خ سامان فائزی موفق به کسب امتیاز شد. این بازیکن با وجود مدت زمان کمی که در میدان بود، عملکرد خوبی داشت.
 
رضا قرا هم که جانشین غفور شده بود نسبتا خوب کار کرد اما لهستانی‌ها که از همان ابتدا سوار بازی بودند در پایان این ست هم 25 بر 18 پیروز شدند تا ایران 2 بر صفر از لهستان عقب بیفتد. 
 
 ایران صفر - لهستان 3/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد
 
**ست سوم : ایران 22 – لهستان 25
 
تیم ملی والیبال ایران در شرایطی وارد ست سوم شدند که دو ست قبلی را واگذار کرده بودند و به هر قیمتی از این ست برد می‌خواستند تا نتیجه را واگذار نکنند. سامان فائزی همچنان در این ست در ترکیب تیم ایران حضور داشت و عملکرد قابل قبولی داشت. هم در حمله و هم در دفاع.  اولین وقت استراحت اول 8 بر 6 به سود ایران بود.
 
اما دو امتیاز برای لهستان نتیجه را 8 بر 8 مساوی کرد. لهستان و ایران شانه به شانه پیش می‌رفتند. با این حال از امتیاز 16 به بعد باز هم این لهستانی‌ها بودند که از حریفشان پیش افتادند و 20 بر 16 از ایران پیشی گرفتند. کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد تا روند امتیازگیری تیم لهستان را متوقف کند.
 
در این دقایق بازی ترکیب ایران کاملا متفاوت شده بود. فرهاد سال‌افزون، نظر افشار، رضا قرار و  سامان فائزی به میدان رفته بودند. این تغییرات جوابگو نبود و با وجود اینکه بازیکنان ایران نمایش بهتری نسبت به ست دوم و اول داشتند اما باز هم بازنده شدند و نتیجه را 3 بر صفر واگذار کردند.
 
 ایران صفر - لهستان 3/ایران شانس صعود به فینال را از دست داد

تیم ملی والیبال ایران با این باخت شانس صعود به فینال مسابقات لیگ جهانی 2017 را از دست داد و در آخرین مسابقه این دوره از مسابقات لیگ جهانی فردا از ساعت 19 و 55 به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال روسیه خواهد رفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
چرا سرمربی انقد دیر تعویض میکنه.دقیقه اخر بازی کی بیاد جبران کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
باور کنید اگه اقای محتشمی بیاد و مربی تیم ایران بشه خیلی خیلی ازین مربیای درجه دو و سه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
سرمربی چرا از میرزاجانپور استفاده نکرد
قائمی هم انگار همون قائمی دوسال پیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تیتر خورده شامس سعود!!بابا آخر بازیها ایران اون ته جدول اون سرمربی مترسک پیمان اکبری هم که با لازیکنان قدیم مافیا باز کردن قحط مربی بود؟معروف و موسوی و عبادیپور که بدرد تیم دسته چهارمی شوش میخورن آخرس هم برگردن شاخ میشن صبر کنید و لبینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
یعنی به افتخارات گذشته هم گند زدید اون مقابل اکریکا اینم مقابل لهستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ابتدا من از زحمات بچه های تیم ملی تشکر می کنم که در این چند سال با پیشرفت های خوبی که داشتند توانستند والیبال ایران را به دنیا معرفی کنند. نکته حائز اهمیت این است که متاسفانه در تیم های ملی ( نه فقط تیم والیبال) هنگامی که بازیکنان به واسطه عملکرد خوبشان به شهرت می رسند دچار غرور، تکبر و بی انگیزگی می شوند چیزی که در بازی های اخیر تیم والیبال می توان مشاهده کرد. این درحالی است که بازیکنان تیم های مطرح حاضر در لیگ جهانی که از شهرت و تجربه بالاتری برخوردار هستند دارای تعهد و نظم خاصی می باشند. این موضوع نشان می دهد که بازیکنان تیم های ملی ایران از ظرفیت پایینی در قرار گرفتن در سطح بالا و مورد توجه قرار گرفتن برخوردار هستند. متاسفانه بازیکنان تیم ملی رفتار حرفه ای بازی را خوب نیاموخته اند و بیشتر درگیر احساسات می شوند. بچه هاب تیم ملی باید بدانند که مسیر پیشرفت و ارتقا در تمامی ابعاد همیشگی است و نباید خود را به اینکه فقط در لیگ جهانی حضور داشته باشند محدود کنند.
-
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
بازی دیشب که اگه به جای لهستان تیم قلعه ما هم می بود میبردیمشون والا یخ کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کدوم قلعه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ریشه نخل کهن از جوان افزون تر است
بیشتر دلبستگی باشد به دنیا پیر را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
شاید اگر بازیکنان خودشان خداحافظی کنند برایشان بهتر باشد.
چرا که واقعا با اوج فاصله گرفته اند ماندن بیشترشان بی احترامی ها را به خودشان بیشتر میکند
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۱:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وقتی یه بازیکن در این حد توی تیم ملی یک کشور بازی میکنه دیگه نباید اشتباه کنه اشتباهاتش را باید توی تمرینات و لیگ انجام بده تا در تیم ملی توپ خراب نکنه والیبال هم که داشت خوب میشد دیگه داره سلیقه ای و بازیکن سالار اداره میشه و جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
خیلی انگیزه پایین دارن تیم ملی رو بازیچه خودشون کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تا چه زمونی تجربه سال قبل گفتن المپیک داریم اروم بازی میکنیم دو سال اول گفتن اولمونه آخه دیگه بسه دیگه اه بلغارستان که حتی سال های قبل نامی هم ازش تو لیگ جهانی نبود صربستان لهستان و روسیه رو برده آیا اوناهم تجربه کسب میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۰:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
با نظر کارشناسان دلسوز و مجرب تیم باید متحول وجوان گردد.و آقایان معروف وسیدو ...بهتر است خودشان از تیم ملی خداحاافظی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۰:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
همیشه بی روحیه ای موسوی و معروف باعث باخت تیم میشه
-
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تازمانی که از این بازیکن های فسیل وبی انگیزه استفاده کنیم وضع همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
بله.زمانی که جوان گرایی نمیشه بازیکنانی تیم ملی روتیم شخصی خودشان میدانند همین میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
معلوم بود توی بازی امریکا مشخص بود مربی بدرد نمی خوره اصلا مربیان صربستانی همه شون اینطورین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
من موندم معنوی نژاد بیچاره رو چرا بازی نمیده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
اردشير
۰۹:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اين ورزش جزو ورزشهاييه که بايد هر 2سال يبار بازيکنانش آپديت بشن جوونترها بيان
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۸:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
بازی قبلی که چند بازیکن اصلی نبودن بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
دقیقا مثل تیم ملی فوتبال که علی دایی ول کن تیم نبود و اعصاب همه رو خراب کرده بود . باید مثل بازی قبل با لهستان از جوانان تازه استفاده بشه تا آبروریزی دیشب تکرار نشه . معروف و موسوی و غلامی و...... باید از تیم کنار بروند تا انشاالله برای المپیک تیم خوبی داشته باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۰۷:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
باسلام .والیبال افتضاحی داشتن آخه چرا اینا انقدر زود روحیشون رو از دست میدن عین بچه 2ساله بازی می کردن. حتما باید جبران میکردن ....
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۶:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
شرم آوره هی میگن ایناخیلی زحمت کشیدن عرق ریختن دوری و.........خیلی های دیگه میخوام بدونم مگه تیمهای کشورهای دیگه تونازونعمت وراحتی پیشرفت کردن فقط تیم ایران سختی کشیده.بزاریدبرای همه روشن کنم.اینا بین خودشون ومربی وهمه وهمه کل کل ودعوابوده همشون باهمدیگه لج ولج بازی کردن.اینم شدنتیجش.دست اندرکارارن تحقیق کنن ببینن بینشون چی گذشته اونوقت میفهمن.کلا بایداین تیم نابودبشه تیم جدیدی درست بشه.این بازیکنا باهم افتادن تودنده لج.وکلا گندشون بزنه که دل نردم وبخاطر بچه بازیشون شکوندن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
واقعا که عبادی پور بدترین توپ گیری را دیشب داشت غفور افتضاح موسوی ومعروف وقابمی پراشتباهوکادر فنی از همه بدتر وخلاصه حیف وقت که برای دیدن بذاری فاتحه والیبال را خواندند
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۰۵:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
حق شان بود ورزش ایران همواره در خانه حرفی دارد نه در عرصه های بزرگتر.
Iran (Islamic Republic of)
نویسنده
۰۴:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تیم مقابل ایران با داشتن بازی کنی مانند غفور در تیم ایران خیالش از برد راحت می شود چون یار آنها در زمین ایران است دیشب در گیم اول تا امتیاز 8 سه تا به اوت زد یکی دفاع شد یکی هم جا خالی انداخت که توپ جمع شد البته از خرابکاری و به لجن کشیدن بازی از زحمات قائمی و موسوی و عباد پور نباید به سادگی گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
علت فقط یک چیزه ، اونم انگیزست ، اگه دقت کنین در بازی های قبلی خیلی بهتر بودن اما بازی با آمربکا و لهستان واقعا بازی نکردن ، به نظر من فدراسیوم باید هز نظر مالی بهشون برسه تا بازیکنان انگیزه داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اگر از بازیکنان جوان ای انگیزه استفاده میکردم وضع بهتر بود . بیشتر تیم ها به جوانگرایی اول آورده اند اگر برای عضویت در تیم ملی رقابت باشد بازکنان میفهمن اگر بد بازی کنند جایگزین میشوند وبهتریت بازی را از خدا به جای میگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
خداوکیلی لیاقت والیبال ما سطح یک لیگ جهانی نیست بازیکنان و ما داریم بدجور تحقیر میشیم
Germany
فریدون
۰۳:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اگر غیر از این بود باید تعجب میکردیم . واقعا باید برای تیم ملی افسوس خورد چرا که با دیدن یکی دو تا بازی کاملا مشخصه که این تیم تیمی نبود که بشه روش حساب کرد . اگر به سرویس های تیم ملی دقت کرده باشید حتما متوجه این شدید که 80% سرویس های تیم خارج از زمین حریف بودن یعنی بچه های تیم ملی کشورمون در مرحله اول از زدن سرویس کاملا عاجز و ناتوان هستند در حالیکه سرویس خودش بخودی خود خیلی در ادامه بازی حائز اهمییت است . در کل این تیم واقعا قابل بحثی غیر از این نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امید
۰۳:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
دوستان عزیز عبادی پور و غفور در کنار معنوی نژاد عالی هستن یه بازی کردن با لهستان یادتونه که اگه مربی مترسک نباشه بجای معروف سال فزونو بیاره موسوی غلامی میرزاجانپور قائمیم کناره بزاره مطمئن باشید رو سکوییم در کنار ادمای با جسارتی مثل معنوی نژاد غفور و عبادی پور و مسعود غلامی جسارت پیدا میکنن نه مترسکی مثل موسوی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام به نظرمن تیم باید پوست بندازه موسوی وغفور وعبادی پور یه زمانی درجه یک بودن ولی الان نیستن! خب ایرادی نداره هر بازیکنی یه روزی پیر میشه قرار نیست تا ابد بازی کنند که ؟اینها هیچ روحیه ای برای بازی ندارند! والسلام
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۲:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
خدا کنه موسوی معروف قائمی طوری مصدوم بشن که مجبور بشن برن کنار تا تیم درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۲:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اگر بازیکنایی که بازی بلد نیستن اینقدر شعور داشته باشن که برن کنار تا جوانان بیان براحتی تیم صعود میکرد مربی هم در پیت هستش چون نباید بازیکنایی که افت کردن رو بازی میداد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۲:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
معلوم نیست اینا تو یک سال چکار میکنن. یک سال منتظر میشینیم تا بهترین بازیارو ببینیم، بردن غولهای جان رو ببینیم ولی.... . هر سال بدتر از پارسال.
Netherlands
هادی
۰۲:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تا وقتی مربی درجه 4بیارن فایده نداره. بعد این بازیکنها دیگه معروف شدن مثل روزهای اول که بی پول بودن شهرتی نداشتن بازی نمیکنن.بازیکنان جوان م که همیشه بیرون هستن.تیم شده باند بازی 6نفر. لطفا نظر منو بدارید هیچ وقت 1نظر منو نذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
باعرض ادب و خسته نباشيد خدمت رییس فدراسیون والیبال :
لطفا برای بازی بعد با تیم روسیه چند تا چیپس و پفک برای کادر فنی تیم ملی ما بفرستید تا مشغول بشوند و حوصله شون سر نره لهستان هفتادو پنج تا سرویس زد تمام سرویس ها در هر نقطه ای که آقای عبادی پور جاگیر می شد زده شد دریافت های بسیار ضعیف ایشان قامت تیم را خم کرد دریغ از یک آنالیز صحیح حالا در این میان نقش کادر فنی چه بود ....؟ بگذریم لطفا هرچه سریع چیپس و پفک ارسال شود!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اکبر
۰۱:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وقتی رئیس یه فدراسیون میره همزمان معاون توسعه ورزش قهرمانی میشه عاقبت همین میشه دیگه، تو فدراسیون خودتو جمع وجور کن بقیه پیش کش.
مرسی ادمین جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
منم نظرم همینه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ولاسکو کجایی که یادت بخیر
متاسفانه دیگه خبری از اون نظم و دیسیپلین و نشاط و انگیزه در تیم ملی والیبال نیست.
کسایی که به ولاسکو انگ دیکتاتوری می زدند دیدیم امشب چطور مفتضحانه شکست رو پذیرفتن.
با این بازیکنان و کادر فنی سطح A که هیچ سطح C وردلیگ هم زیادیمونه
امیدوارم در ادامه ماله کشی های سریالی این تیم با این وضعیت رها نشه و هر چه سریعتر تغییرات آغاز بشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی جون
۰۱:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
فقط علت اصلی بی انگیزگی بازیکنای قدیمیه چون دل سرد و زده شدن.براشون عادی شده برد وباخت.....مثل موسوی-معروف-غفور.........و باید از جوون تر ها که انگیزه دارن تلاش میکنن برا انتخابی تیم ملی و با تعصب هستند انتخاب شود.......واقعا بی انگیزگی از چهره بازیکنای ایران داد میزد....غرور هم نباید گرفت.....////خدایا کمک.مدیرجون خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
حیف زمین والیبال که اینا روش راه برند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
این چه هزینه ای است که باید پرداخت بشه زمان ، جوانی تمام دنیا مشاهده کردند هیچ تفکریا برنامه ای برای انجام یک بازی در حد لیگ جهانی نداشتیم در سه ست تمام توپها به بطرف عبادی پور زده می شد دریغ از یک توپ گیری صحیح ! حالا علت تعویض نکردن آقای عبادی چه بود ...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ایووووااااااااای خاک عالم
دیگه از والیبال ناامید شدم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایرانی
۰۱:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تیم امید ایران بهتر از اینا بازی میکرد، من نمیدونم چه اصراریه اخه 33 ساله ها بازی کنن. غفور و عبادی پور هم بدرد نمیخورن اصلا.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۱:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام..
مشکل چند جاست...1-اینکه انتخابی تیم ملی 11سال قبل برگزار شده و بازیکنا عوض نمیشن فقط اضافه میشن در اینصورت در این مدت بازیکن جدید هم خیلی پیدا شده خوب و فعلی ها هم بی رغبت2-بازیکنا از روی غیرت و تعصب بازی نمیکنن3-احساس مسئولیت ندارند4-به جوونای با انگیزه میدون داده نمیشه5-غرور...غرور....غرور...غرور....غرور.....6-آنالیز تیم درست صورت نمیگیره...7-اشتباهات داخلی تیم مثل خراب کردن سرویس و ناهماهنگی بالاست...8-برخی بازیکنا فک میکنن صاحب تیم اند ول نمیکنن تیمو مثل معروف یا موسوی....9-هزاران مشکل دیگر ............******به امید روزی که واقع بینانه تیمی داشته باشیم تا از روی غیرت ایرانی بازی کنن.....خدایا توکل به خودت......مدیر خسته نباشی.ثبت خواهشا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
فدراسيون واليبال عادت كرده هميشه ميره با مربي درجه دو و سه قرارداد ميبنده به غير از ولاسكو هر چي مربي به خدمت گرفتن مربيهاي درجه سه بودن به نظر من ايران با اين مربيهاي ترسو و درجه سه به هيچ جا نميرسه و هميشه تو رده بندي آخر جدول قرار ميگيره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
به نظر من بی انگیزه گی موسوی و معروف تو این بازیها مشهوده جالب که زمانی که این دو عزیز نبودن با نفرات جوان لهستان با قدرت بردیم مربی تیم ملی هم در اندازه تیم ملی نیست باید تیم ملی خونه تکونی بشه
Germany
ججت
۰۱:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
چرا نظرای منو منتشر نمیکنید
خواست بگم ما اگه بین این تیما اخر نیشیم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
نباید این بازیکن های درب پیتی به تیم ملی دعوت میکردن نتیجه اش میشه خون دل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تیمی که بلد نباشه ۲تا سرویس ساده بزنه همون بهتر که ببازه بازیکن نبودن ادم باید طرفدار حق باشه لهستانی ها عالی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ابروی ایران رو هم بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
نظرات را نشان دهید وگرنه این سایت برای همیشه بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
فدراسیون باید جواب افکار عمومی را بدهدحیف پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
افتضاح افتضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
این بازیکنا بهتره برن گوسفند بچرنونن به جای والیبال بخصوص غفور و موسوی