ساری،

جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی "مازندران" با مردم در سامانه 197

دفتر نظارت همگانی بازرسی انتظامی مازندارن در اطلاعیه ای، از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم فردا در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) واقع در بلوار کشاورز ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع مردم شريف و ولايتمدار استان مازندران می رساند، جلسه ارتباط مستقيم مسئولان انتظامی استان با شهروندان از ساعت 10 صبح تا ساعت 12 روز دوشنبه 29خردادماه در محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) واقع در بلوار کشاورز ساری برگزار می شود.
براساس این گزارش این جلسه با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران به همراه معاونان ستادی و اجرايی اعم از (بازرسی ، نيروی انسانی، وظيفه عمومی، راهور، پاوا، آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان مركز استان ) در ساری- بلوار کشاورز - کشاورز 12(کوی شربتی )- خیابان صدرایی- کوچه جوراب لو - حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود.
در این اطلاعیه از كليه هم استانيها دعوت شد تا به صورت حضوری و یا با شماره تلفن 197، با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکايت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، پلیس را در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه ياری کنند.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام